Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter ATG:s spelform V5 gör premiär i hoppsporten. Elmia Scandinavian Horse Show är först ut.
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Barndomsvänner, kompisar även som vuxna och äntligen i samma lag i ett mästerskap. Fredrik Jönsson skippade fälttävlan, satsade på...
Svar
0
· Visningar
352
·
Hästnyheter Det är ont om foder efter sommarens torka. Priset har tredubblats och det påverkar ekonomin för många klubbar. Hör Fredrine Eicing...
Svar
0
· Visningar
220
·
Hästnyheter Nu har Sverige fått sitt startnummer i lagtävlingen. Förbundskapten Henrik Ankarcrona har också bestämt i vilken inbördes ordning de...
Svar
0
· Visningar
260
·
Hästnyheter Världsetta i paradressyr. Men Louise Etzner Jakobsson, 58, och hästen Zernard fick inte till det när ekipaget klev in i VM. I stället...
Svar
0
· Visningar
291
·
Hästnyheter Inför hopptävlingarna i VM så har förbundskapten Henrik Ankarcrona gått ut och sagt att Sverige går för guldet, ett uttalande som...
Svar
0
· Visningar
248
·
Hästnyheter Ridskolorna som oftast drivs av föreningar kämpar med dålig ekonomi i spåren efter sommarens torka. Ridsportförbundet uppmuntrar till...
Svar
0
· Visningar
203
·
Hästnyheter Sverige skickar en stor och slagkraftig trupp till ryttar-VM i hoppning med hopp om medaljer.
Svar
0
· Visningar
208
·
Hästnyheter Värmen? Dagsformen? Miljön? Något var det som störde Zernard, riktigt vad får vi inget svar på men Louise Etzner Jakobsson var konkret i...
Svar
0
· Visningar
197
·
Hästnyheter I dag gör hoppningen premiär i Tryon. Här hittar du program, sändningstider och annat som kan behövas för att inte missa något viktigt.
Svar
0
· Visningar
240
·
Hästnyheter Det blev ingen medalj för gotländska Louise Etzner Jakobsson under i VM i paradressyr på tisdagen. Femteplatsen innebär dock att hon får...
Svar
0
· Visningar
265
·
Hästnyheter Flera stornamn saknas när hoppningen ska avgöras i ridsport-VM. Samtidigt siktar det svenska laget på medalj. – Pressen gör oss gott...
Svar
0
· Visningar
660
·
Hästnyheter Världens bästa fyrspann är på plats i Tryon i USA. Snart går första start i världsmästerskapet och det spekuleras i om Australiens Boyd...
Svar
0
· Visningar
501
·
Hästnyheter Starten på VM i Tryon blev inte som svenska pararyttaren Louise Etzner Jakobsson hade tänkt sig. Det blev 70,780 procent. "Nu ser jag...
Svar
0
· Visningar
369
·
Hästnyheter I morgon, onsdag, rids första hoppklassen vid ryttar-VM i Tryon. Det blir en nervdallrande tidshoppning. Och de svenska hoppryttarna...
Svar
0
· Visningar
295
·
Hästnyheter Funderar du på att köpa föl eller vill du bara drömma dig bort en stund? Nu kan du spana in alla föl som har selekterats till årets...
Svar
0
· Visningar
244
·
Hästnyheter En olycka i stallet var nära att kosta henne livet. Nu rider Louise Etzner Jakobsson för medalj i VM i Tryon. – Jag hade aldrig trott...
Svar
0
· Visningar
261
·
Hästnyheter Som flitig läsare av dina artiklar har jag fått veta mycket om min stad, Stockholm. I år, 2018, har jag gett mig själv i uppgift att...
Svar
0
· Visningar
350
·
Hästnyheter Stöldgodset beräknas ha ett värde på drygt 17 000 konor.
Svar
0
· Visningar
316
·
Hästnyheter En häst som deltog i onsdagens VM i distansritt innan mästerskapet avbröts har avlivats. 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 167
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka