Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Suck. Ja denna hund är ju som hon är, pinscher. Det går inte klippa klorna på något av sätten jag tidigare klippt på hund. Jag har haft... 2
Svar
33
· Visningar
3 400
Senast: Zizzy
·
S
Hundhälsa Min lilla dp på 6 mån har inte bajsat på snart 2 dygn! Hon har ätit normalt, fått motion som vanligt, men har inte bajsat. Hon va lös... 2 3
Svar
43
· Visningar
23 011
Senast: dpmatte
·
T
Hundhälsa Var till veterinären med min hund idag på morgonen. Han började harkla och hosta i tisdag vilket blev bättre men han har fortsatt att...
Svar
4
· Visningar
1 092
·
Övr. Hund Precis hemkommen från min ridtur och det bubblar inte ur öronen längre, men lite av ilskan finns ändå kvar... Rider på ett stort... 2
Svar
21
· Visningar
2 268
Senast: lady_vip
·
D
Övr. Hund Jag har fått ett jobberbjudande som innebär att min hund skulle bli själv hemma i 8 - 9 timmar varannan vecka vilket jag absolut inte...
Svar
11
· Visningar
3 923
Övr. Hund Ni som har hanhundar, vad tycker ni om det? Anledningen till att jag frågar är för att det va rätt många som gnällde över att vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 577
Senast: Fodong
·
S
Övr. Hund Jaha, så är jag som jag är och tänker redan på nästa hund. Inte förrän om minst 2 år, men eftersom jag är nyfiken på andra raser tänkte... 2
Svar
25
· Visningar
2 102
Senast: SarahOlofsson
·
Hundhälsa Använder flitigt bot på både mig och hästarna, och funderar nu på å köpa ett täcke till min hund. I förebyggande syfte! Funderar även...
Svar
7
· Visningar
2 091
Senast: Kalinsi
·
L
  • Låst
Övr. Hund är det någon här som har en sån? har läst om den och tycker det verkar vara en härlig hund. Men får en känsla av att den kan vara lite...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Zoya
·
P
Övr. Hund Har berättat om våran schäfervalp Jack tidigare här på hund men då har det handlat om hans FCP (tror det heter så). I januari blir den... 2
Svar
20
· Visningar
1 840
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund som ni ser harj ag startat en tråd om att jag ska bli halvfodervärd, denna tik är importerad från norge, och ägaren sade nyss när jag...
Svar
6
· Visningar
1 467
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Kort fråga, vilket täcke är det bästa när det är -20 grader eller kallare? Har ett billigt 150-kronors från granngården nu ("Dowman"...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: lynxlady
·
Hundhälsa Min långhåriga tax har en urin som luktar väldigt fränt. Ibland luktar han själv urin och om jag går till hasn kisstoalett på tomten så...
Svar
10
· Visningar
15 726
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Amha
·
Övr. Hund Idag har jag gett en spark åt hunden å han verkade trivas alldeles ypperligt med det.:crazy: Vi hade en utomordentligt trevlig...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Jag satt häromdagen och funderade över vilket hundtätt område jag bor i..gjorde en lista och räknade upp alla hundar jag kunde komma på... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 409
Senast: Rie
·
Övr. Hund Jag ska ta en hund på foder, och ska ställa ut henne, hur går man då tillväga, för jag blir väl inte skriven som ägare på henne? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag har som vissa av er vet VÄLDIGT stora problem med mina grannars hund, en mastiff tik. Denna hund har vid ett par tillfällen flugit...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Hejsan, Behöver hjälp ,ed tips på lite hjärngympe-aktiviering av min hund som fått kennelhosta och som endast får gå på kiss och bajs...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: marytwice
·
C
Hundhälsa Just nu behandlas min hund tonsillit (halsfluss) + noskvalster. Hans halsmandlar är röda, svullna och irriterande, men veterinären...
Svar
3
· Visningar
3 811
Senast: C_J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet