Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Träffade på en 16 årig blandras i tisdags. Hörde mina tatuererare prata om hunden eftersom det var en av deras egna. Jag blev imponerad...
Svar
11
· Visningar
1 281
Övr. Hund Herr Spike :love: Våran 8a veckors gamla Golden Retriver valp, som kom hem idag! Vi har sen innan haft två Golden, men nu finns ingen...
Svar
11
· Visningar
1 036
Övr. Hund Min lilla rottis kille på 6,5 månader mår inte jätte bra. Han spyr och skiten bara rinner ur honom, han äter inget och brukar vara jätte...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Mysgrisen
·
S
Övr. Hund Ja, så låter jag ibland... Har ni tänkt på att har man hund får man inte vara för känslig av sig? Superpussar av "nyss ätit... 2
Svar
30
· Visningar
4 269
Senast: HorseGeek
·
Övr. Hund Var för ett tag sedan på en kurs med en av hundarna, skall göra en lång historia kort: Instruktören vill att vi skulle dra dragkamp...
Svar
9
· Visningar
1 404
Senast: HorseGeek
·
Övr. Hund :mad: :eek: :mad: :eek: :mad: :eek: 18 avkommor - 18 avelsspärrar Undrar hur en sådan människa tänker och vad som motiverar aveln...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: j_m_b
·
K
Övr. Hund Nu är hon här, min fina lilla saluki på 8 veckor. Hämtade henne igår och allt har gått fint. Var bara tvungen att... 2
Svar
24
· Visningar
1 857
Övr. Hund Inte visste jag att hundar kan bli så dåliga av geting/bistick. Eller kanske inte själva sticket för dagen, för tjejen min blev bättre...
Svar
2
· Visningar
1 190
Övr. Hund Var hos vet idag för hans öron, och det blev 3 olika mediciner :crazy: Jag har droppat i öronen med dropparna, men de andra medicinerna... 2
Svar
24
· Visningar
10 436
L
Övr. Hund Vad ska jag göra?Börjar få panik nu.Igår ramlade jag så illa så jag fick en kraftig stukning i foten.Jag kan inte gå och det värker så...
Svar
8
· Visningar
2 244
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Hörde av en bekant att någons hund försvunnit. Hunden, 3 år gammal. Var ute på tomten med ägarna och fick plötsligt ett epeleptiskt...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: MikaTela
·
I
Övr. Hund När man ringer som intressant på en planerad kull vad ska man då fråga uppfödaren? Min familj har fastnat för boxer och ska nu ringa...
Svar
2
· Visningar
2 070
Senast: Springer
·
Övr. Hund En bekant till familjen ringde nyss och var relativt upprörd. I måndagskväll hade han och hans fru varit ute och kört, det var mörkt... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 270
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag och min lilla prinskorv ska åka till Järbobanan idag för att prova på hundkapplöpning :) Han är visserligen ingen greyhound men väl...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Så skönt nu när badgästerna har åkt hem och det är för kallt för alla utan päls att bada. Då har vi stranden för oss själva och kan...
Svar
9
· Visningar
829
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Nellies husse är besvärlig !!!!:eek: Han är ruskigt hemsk och väcker henne jättetidigt på morgonen (har nu upprepats 2dagar) Hon...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: _busster_
·
S
Övr. Hund Vet inte riktigt hur sådant här med att länka fungerar, vi provar så får vi se. Keo...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Tänkte starta en tråd om HD-röntgen på hundar. Hur många HD-röntgar sina hundar fast rasen inte kräver det? Och avlar ni på hundar... 2
Svar
27
· Visningar
2 880
Senast: ako
·
Övr. Hund pga hundarna då... Min mamma hade hittat en hund som hon så väldigt gärna ville ha, en omplacering, men plötsligt kom jag in på en...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Ainon
·
D
Övr. Hund Och vilken är den ultimata? :D Alla har vi olika raser och olika skäl till varför vi tycker att just den är den bästa... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 865
Senast: Theresa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka