Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Saken är den att jag för ca två veckor sedan hämtade en underbar liten blandras kille som nu är ca 10 veckor. Så har jag nu blivit sugen... 2
Svar
21
· Visningar
2 149
Senast: Phocahontas
·
M
Övr. Hund Det är så här att min älskade St:Bernhards tik som är nyss fyllda 6 år börjat visa oroande ålderstecken. För ca ett år sen kunde...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: martina
·
Övr. Hund Världen är bra liten har jag upptäckt.. Fick i dag en förfrågan om någon av mina hanar saknar en bit av sitt högra öra?? Och eftersom...
Svar
12
· Visningar
1 458
Senast: Tie
·
Övr. Hund Åh vad jag blir trött på mig själv. Skapade en tråd sen för ett tag sen om att skaffa en hund till men har fortfarande inte tagit...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Någon på buke som har en sådan? Berätta lite om den och in med bilder:D Tycker det är himla maffiga hundar.
Svar
12
· Visningar
1 984
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag har tråkigt ;) Fick tikens journalkopia/förrättningsunderlag igår, och en del förstår jag, annat är rena grekiskan, och av...
Svar
6
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag behöver lite tips och råd.. Jag har under en tid med mycket att göra och tänka på glömt/missat att klippa "gluffsens" klor som jag... 2
Svar
25
· Visningar
14 926
Senast: Disen
·
Övr. Hund Tycker hösten är en underbar tid att var ute i. Idag var jag och min Taggen på en promenad och kameran kom med. Fler som varit ute och... 2
Svar
24
· Visningar
2 168
Senast: villi
·
S
Övr. Hund Ja, nu när man håller på med dietmat för valpens lilla mage så funderar jag... Fråga 1: Om man skulle vilja laga all mat till hunden...
Svar
17
· Visningar
981
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Kollar på en repris från Oprah där dom rapportera om ett ställe där hundar fick komma som skulle avlivas pga diverse anledningar. Till...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min tik ska valpa den 18/9 (dygn 63) om det går som planerat. Hon är inte ultraljudad, men tjockade på sig ganska ordentligt ca v 4-5...
Svar
6
· Visningar
4 942
Senast: Gnist
·
Övr. Hund h¨åller på och anmäler min hund till en utställning, och då ska man fylla i vilken klass man ska ställa ut i, jag ska ställa valpklassen...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: jassica
·
L
Övr. Hund I fredags så rök våra hundar ihop ganska kraftigt.De hade fått märgben dagen innan och jag delar då alltid på dem för att undvika just...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: liljekonvall
·
S
Övr. Hund Ja, Sofiero? Någon? När? /Syrsa
Svar
5
· Visningar
665
Senast: jemeni
·
A
Övr. Hund Hej allihop! Undrar om det finns någon här som har en cane corso här? Eller har ni andra någon åsikt om rasen? Själv har jag en...
Svar
17
· Visningar
2 647
Övr. Hund Frågar åt en vän. Hennes hund har ett litet sår på bakbenet. Nu har det blivit en vätskeansamling. Vad göra? Det finns inte en enda...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Det är så att min mamma börjat fundera på att skaffa hund nu när hon förhoppningsvis snart flyttar från lägenhet till hus. Men det blir...
Svar
13
· Visningar
1 202
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Vi ska gøra vårat førsta lilla projektarbete (inom veterinær etik) och har beslutas om att gøra om extremavel. Har fått till uppgift att...
Svar
13
· Visningar
1 341
E
Övr. Hund Går i setter tankar o undrar om det är nån här som har nån röd irlänsk setter ?? vad ni tycker om era settrars temprament ? osv!
Svar
17
· Visningar
4 841
Senast: Jonna_NB
·
S
Övr. Hund Hejhej alla smarta bukemänniskor! (Och hundar) Igår var en lite jobbig dag, några timmar hos veterinären och så hem med beskedet...
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: Syrsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka