Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Snälla ni som haft det berätta lite om hur livet efter diagnosen blivit för era hundar.:confused: Har ni behandlat och i så fall hur...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: AnnaHo
·
A
Övr. Hund Min Valp, nyligen hemkommen är dålig i magen. Under gårdagen bajsade han minst 15ggr, idag inget bajs, men han har försökt klämma ut...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Athina
·
Övr. Hund Någon som vill förklara den för mig? Hur hårda är de med den? Torres blir 4 månader 18 september, utställningen är den 13...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: Terja
·
Övr. Hund Vi brukar ha farmors hund Lady hos oss och hon är super mysig, men problemet är när man är ute och går med henne och hon ser en annan...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Disen
·
Övr. Hund Idag fick ja hem den nya familjemedlemmen! :) brun/vit eng springer spaniel :) Helt klart bedårande söt :) Ska ha han till lydnad...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund En kompis till som bor i storstan berättade för mig för ett par dagar sedan om att hon hade sett kvarterets/stadsdelens skräckhund igen...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: Miss Psyco B
·
Övr. Hund Vid vilken ålder kan man som tidigast tex lägga blodspår till en valp? Eller göra spår överhuvudtaget? :) lilla Dillan kommer ju... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
7 161
Senast: Lupin
·
Övr. Hund skickar in en bild på Lasse, min lilla kille. Lasse är 12 veckor nu och världens gliigaste lilla valp. någon mer som har strävhårig...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: marielen
·
Övr. Hund Min hund är väldigt arbetsglad och har ett föremålsintresse som heter duga! Han är normalt sett enormt lättlärd och VILL lära sig, men...
Svar
12
· Visningar
1 312
C
Övr. Hund Idag var vi iväg och tävlade för första gången, var en hopptävling med 5 deltagare. Banan bestod av 6 hästhinder + en slalomhinder. Hon...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund Hmm, först hette det att hunden ska inte få vara i sängen :angel: Fast det är ju mysigt att ha dem där! Sen hette det hundarna...
Svar
6
· Visningar
753
Senast: JennyF
·
S
Övr. Hund hur lär man hunden att spåra "godisspår"? har bara hunnit få lära mig personspår ännu och det tycker hon är superkul. tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Stallflicka
·
Övr. Hund Igår var vi och hämtade en liten valptik. En vit schäfer, är hon inte helt bedårande? 7 8 9
Svar
171
· Visningar
10 981
C
Övr. Hund Hej! Jag har en fråga... Är det bra o cykla med sin hund? Är det mer effektivt o cykla med sin hund i 20min än att promenera med sin... 2
Svar
26
· Visningar
2 477
Senast: Cindylindy_
·
Övr. Hund En människa som jag har känt i 25 år och köpt alla mina hundar ifrån..En underbar människa med otroligt vettiga hundar! Jag lärde känna...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Lilahnee
·
Övr. Hund Hej! Behöver lite vägledning när det gäller min 8-åriga bullterriertik. Hon är pigg, glad, äter och dricker samt gör det hon ska på...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: WBPeppar
·
Övr. Hund känner mig lite kluven. Var nyss ute i vår "egen" skog på en kvartspromenad med mina två labradortikar. Vi bor på landet i en "by" med... 2
Svar
36
· Visningar
3 878
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag anropar härmed Bukes collieexpertis! Någon som har koll på de långhår som ibland föds i korthårskullar? Jag har hört att de ska... 2
Svar
25
· Visningar
2 710
Senast: Is
·
Övr. Hund Loka har alltid haft problem med sina öron (väääldigt stor lappar och trånga hörselgångar) och nu på sistone har hon haft några...
Svar
8
· Visningar
2 715
Senast: simpan
·
Övr. Hund Någon här inne som har erfarenhet/kunskap om denna ras? Och som vill dela med sig av denna i såfall;) Är väldigt nyfiken...
Svar
7
· Visningar
1 867
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka