Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lite frågor till er:) * Hur länge har ni tävlat & tränat? * Hur ofta tränar ni? * Hur länge brukar ni träna och på vad, olika...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Snobben
·
Övr. Hund typ chihuahua, shih tzu etc. ja, de som väger under 5 kg och bara är en skit hög :D Har ju en liten blandras-tik som hänger med på... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 617
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Kunde h*n inte hittat något lämpligare att binda sin hund i, eller kanske lämnat den hemma...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Nisse
·
S
Övr. Hund Idag fick jag se en Golden Retriver nacka en höna. :cry: Den råkade komma lös och sprang rakt in i hönsgården och lyckades bita ihjäl en...
Svar
11
· Visningar
1 338
Senast: scotty
·
D
Övr. Hund Nu har jag fått lite problem och undrar om någon här har något tips. Jag och min sambo skaffade hund för drygt två veckor sedan. En...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ja, hur fasiken gör man då? Jag har ju som de flesta vet tagit över en tre-årig schäfertik från norrlands djupa skogar ( :D ) där hon...
Svar
15
· Visningar
5 307
Övr. Hund Ska gå kurs med en 2½ hund som inte gått någon kurs alls tidigare. (det behövs om man säger så, ej våran hund dock) Men ska man gå...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Var och hur hittar man de olika viltspårproven? Finns det någon samlad "anslagstavla" någonstans?
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Blev ungtuppen idag, så nu väntar vi bara på att få besked om vilket datum som han ska träffa de hägnade nallarna för att se om han blir...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Hei ! Jag & min hund har tänkt & starta i agility.:rofl: Men jag vill hälst starta i en hopp klass först.:p Då ahr jag bara det...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Miiip
·
I
Övr. Hund hej! våran golden retriever har problem med tassarna på sommaren, dom brukar bli torra så hon får ont och börjar halta :( vi brukar...
Svar
6
· Visningar
1 089
Övr. Hund Hej! igår köpte jag ett hundtäcke till min valp. men tanken är att han ska ha det när han blir stor, va jätte osäker på stoleken. det...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: FjantaZ
·
M
Övr. Hund Veterinären skrev ut behandlig med medicinen advocate. De står på beskrivningen att det skall ges en pipett mellan bogbladen 2-4 ggr med...
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har ingen hund, men en dag så...har läst lite om hundmat osv och av ren nyfikenhet så undrar jag om det fortfarande är ren skit...
Svar
9
· Visningar
1 907
Senast: tinissen
·
S
  • Låst
Övr. Hund Är helt förtvivlad vet varken in eller ut längre, i natt vart det inte många timmars sömn kan jag säga. Igår innan vi skulle iväg satte... 12 13 14
Svar
275
· Visningar
16 947
Senast: sandrabjelkelov
·
E
Övr. Hund Jag undrar bara om det är normalt att tiken fortsätter att löpa efter parning, eller om man ska förutsätta att tiken inte blivit...
Svar
7
· Visningar
5 648
T
Övr. Hund Någon som fått diagnosen Magkatarr på eran vovve?! snälla berätta hur det uppstod och hur hunden mådde!
Svar
3
· Visningar
1 150
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 744
Senast: PIRU
·
M
Övr. Hund Någon som använder sin hund till detta?? Min BC/Labradorkorsning grejar det, men han har dock missat, (läs matte har missat) att säga... 2
Svar
34
· Visningar
2 984
Senast: tinissen
·
D
Svar
12
· Visningar
1 371
Senast: Kamomilla