Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Så, nu har vi äntligen kommit hem och fått slappnat av lite efter resan! (Och vilken resa sen! Med inställda flyg och diverse!) Jag...
Svar
17
· Visningar
1 601
Senast: Jessling
·
Övr. Hund Ny på forumet Hund, men ändå.. :) Någon här som har just en liten gotlänning? Hur är dessa att ha som sällskaps-/stallhund? Lugna... 2
Svar
35
· Visningar
2 225
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Något har ätit upp pälsen på hela bakbenet, från korset ner mot hasen på ena hunden. Hon verkar inte klia sig så värst mycket. På magen...
Svar
1
· Visningar
1 184
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund Efter att bara ha haft "småhundar" som daghundar (vavva, shitzu/Dp, amris...) har nu Nilla fått en mer jämnbördig kompis. Så härligt...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund :eek::eek:.....Hade besök av en väninna och hennes hund i förrgår, den lilla sitter i knät på sin matte när vi upptäcker att hon har...
Svar
1
· Visningar
2 267
Senast: Sannis
·
M
Övr. Hund Jag, min klant, har lyckats... Igår morse när jag skulle ge mig iväg till jobbet så hade jag så mycket prylar att jag var tvungen...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: mango
·
  • Låst
Övr. Hund Inatt fick vi 5 st vackra Schäfer-blanis pojkar. Vattnet gick kl 00.00, mamman gjorde sitt yttersta och allt gick 110% bra! kl... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 510
Senast: FunnyFlyer
·
Övr. Hund Jag blir inte klok för 5 öre på det som står på SKK om deras dopingregler, så jag frågar er här. Jag ska göra MH på min unghund den...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Vad är det igentligen för skillnad mellan de olika märkerna? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Albert
·
Övr. Hund För att inte få ursprungstråden på fel håll så tänkte jag först att jag inte skulle svara ang Basset Hound, men sen kom jag på att en... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
10 814
Senast: magnus56
·
L
Övr. Hund Blev jätteförvånad i måndags när det var första gången på seniorkursen som jag har anmält mig och mina två pappisar till och det var...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Hur ser reglerna ut angående hundgård? Jag funderar på att bygga någon form av hundgård till familjens två hundar så att dom kan...
Svar
3
· Visningar
1 065
Övr. Hund Någon som har en tibbe här? Jag tycker dom är väldigt fina och är lite smått intresserad av rasen, så kom gärna med bilder och din syn...
Svar
2
· Visningar
1 441
Senast: *tove*
·
H
Övr. Hund Jag ska kanske passa en 8 månaders schäfer kille.. undrar egentligen hur mkt man kan ta i timmen eller per gång... ?? vad har ni betalt...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Äntligen visar dom att de inte accepterar farliga hundar o gör slut på problemen. Det är ju gång på gång det slutar så här. Jag själv... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 707
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Ja det finns ju en schäferbildertråd och jag vet att många här har rottis så nu startar jag tråden för rottisbilder. :idea: Börjar...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: TwiggyM
·
P
Övr. Hund Är det normalt att urinen luktar annorlunda vid löp och att tiken har svårt att hålla tätt?
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: Brandgul
·
D
Övr. Hund Har precis fått min nr lapp för sofiero utställningen, alltid lika kul:) Denna gång stod det dock: denna hund kan ingå i en avelgrupp...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: AnnaHo
·
E
Övr. Hund Ja, vad är det egentligen som gör just er hund till världens bästa? Vilka egenheter får ditt hjärta att slå lite extra? Min Milo brukar...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: *tove*
·
F
Övr. Hund Vad e det för regler som gäller!
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Fjortis14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka