Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Min syster vill ha en egen hund. Egentligen borde jag väl inte motsätta mig, för jag var ett år yngre när jag fick Sirius och det har ju...
Hundavel & Ras
Jag har fått en fråga av en familj som jag känner väl. De ska skaffa hund igen och vill ha rasförslag.
Dom har tidigare haft retrivers...
Hundavel & Ras
Jag har följt buke-hund ett tag nu och jag vill bara börja med att säga att man bli chockad över att det finns så kunniga människor som...
Hundavel & Ras
jag älskar ju rasen Grand Danois, och jag vet ju att Merle är en icke godkänd färg. Men jag har även sett en annan färg som inte finns...
Hundavel & Ras
Finns det några med Sibirien Husky, alaskan husky eller alaskan malamute vovvar här???
Just nu har vi ingen men i torsdags fick vi ta...
Hundavel & Ras
Startade nyss en tråd om Berner Sennen, men får ge upp den tanken för nu eftersom jag har en hundrädd förälder jag måste gå till mötes...
Hundavel & Ras
ja det har jag blivit i rasen Berger des pyre´neés a´face rase:love: Det är inte så att det är aktuellt för mig att skaffa hund och jag...
Hundavel & Ras
kennelnamn alltså... har skickat in ett antal olika namn, som jag noggrant kollat mot fci's databas, inget av dem fanns i likadan form...
Hundavel & Ras
Efter många funderingar fram o tillbaka på vad nästa hund ska vara för ras, tänkte börja leta uppfödare så smått, ställer jag återigen...
Hundavel & Ras
Jag har just nu en Cavalier King Charles Spaniel, en väldigt trevlig ras men jag är nyfiken och skulle gärna vilja "testa" andra raser...
Hundavel & Ras
Jo, jag går i valptankar, planerar och tänker, letar och tänker en gång till. Ringer samtal och funderar en helt ny runda och så håller...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...