Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Här tänkte jag att alla boxer-människor på buke kundes samlas och prata om våra härliga hundar! :)
Skriv gärna en presentation om dig...
Hundavel & Ras
Vilka raser anser ni höra till de så kallade kamphundarna? En bekant har varit och kikat på en lägenhet och där stod det i kontraktet...
Hundavel & Ras
Jag vill inte ha en lång diskussion ifall att är fel eller inte att föda upp blandisar, men jag vill gärna veta vad ni tycker om dessa...
Hundavel & Ras
Hej! Jag & min sambo är inne på att skaffa hund här nu under början på våren - mot sommaren, när vi hittar en som passar helt enkelt :)...
Hundavel & Ras
Jag är på väg att skaffa min första egna hund inom ett år eller så. Mitt stora dilemma är att jag inte kan bestämma mig för vilken ras...
Hundavel & Ras
ni som kan nå om staffar (vilket inte jag kan, vet inte ens hur namnet stavas haha ;b), vad är skillnaden mellan engelsk och amerikansk?
Hundavel & Ras
Nu tror jag att jag har bestämt mig, men man vet ju aldrig vad som händer då jag inte kommer att skaffa hund åtminstone de närmaste ett...
Hundavel & Ras
Har SBK regler om att bara vissa raser får delta i kurser/träningar?
Fick höra att vissa inte tar emot ens alla renrasiga hundar, utan...
Hundavel & Ras
På nyårsfesten så fräste det runt en stressad Jack Russel bland gästerna. Varvid jag kommenterade den med att "Är det där en Parson?"...
Juridik & Ekonomi Vill inleda med en brasklapp att jag verkligen inte är någon expert på ämnet, så ta det jag säger med en nypa salt och gör din egen...
Hästhantering Andra träningen igår efter vårt långa uppehåll och det var så kul! Vi satte upp en liten skyddad kontakt med 5 låga staketpinnar och la...