Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund är det någon som vet om man kan använda ngt annat än tidningspapper till hundvalpar...ska såklart vara ofarligt och icke frästande att...
Svar
10
· Visningar
2 788
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag har en hemskt ful dekal sittande på min bakruta som jag stör mej på jämt och ständigt. Har försökt ta bort med alla möjliga tänkbara... 2
Svar
20
· Visningar
5 436
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Det är såhär att jag har en schäfertik på 8 månader som precis börjat löpa. Vår andra tik löpte för första gången när hon var lite över...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: SeagirlM
·
Övr. Hund ...har i sin ynnets beslutat sig att ställa till med bal för sina undersåtar. Nä men, ärligt. Jag ska ha fest den 9:e februari och... 2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund kan ni inte lägga in nån uppställningsbild på din/dina spaniel och även andra raser går om man vill visa dom uppställda :)
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Hur bra är det att använda? Har hört att så länge man inte börjar använda det så kommer tiken att "sköta det själv" s.a.s. Eller är det...
Svar
10
· Visningar
3 783
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Undrar om andras nakenhundar slickar sig på kroppen... Typ som en katt?? Min gör det, är det normalt? Heheh
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hur stor ska en hundgård /rastgård MED isolerat hus till vara? Hund väger över 40kg samt att dom ska inte sitta där jämt men tillgång...
Svar
13
· Visningar
994
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Får man ha hunden på tåget hos er (olika regler, i de olika länen ) :) ? Har ni åkt tåg med hunden? Negativt,posetivt? Mvh Emma 2 3
Svar
40
· Visningar
4 376
Senast: MadicDomino
·
U
Övr. Hund trimmade hunden idag och då raka dom bort morrhåren och frågade varför och då sa dom att man bara gjorde de när man trimmade..men... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 504
Senast: JennyF
·
L
Övr. Hund I somras var första gången, Turbo (vovven) tvärvände och morrade samt högg emot en person som skulle klappa honom. Jag "skyllde" då på... 2
Svar
37
· Visningar
2 672
Senast: LillOhlsson
·
Svar
23
· Visningar
2 130
Senast: sussisus
·
G
Övr. Hund Hej! jag undrar om ni har några syn punkter på att skaffa en unghund eller valp när man har en äldre hund redan? Jag har diskuterat...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund På söndag blir Balder 6 månader, så igår fick han sitt vuxenhalsband. Nu är han ingen liten fjant längre. ;) Har ställt in halsbandet...
Svar
9
· Visningar
857
L
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=k9ht7L32I9o Har lagt ihop lite bilder ifrån min bästa väns hundar! Älskar dessa hundarna hårt och är... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 144
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Vad jag har förstått utifrån att prata med en del hundägare så byts det foder ganska friskt när hundarna vägrar äta eller när plånboken... 2
Svar
38
· Visningar
7 213
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Hund vet ett ställe där dom hetsar kamphundar å har slagsmål,ringde polisen men dom skulle inte göra så mkt,sa att jag skulle ringa...
Svar
11
· Visningar
897
Övr. Hund Ja, vad gör man ? Familjen är förälskad i en liten tik som skall avlivas pgr de hittar ingen köpare. Tiken är en dvärgpincher blandning... 2
Svar
26
· Visningar
2 551
Senast: MadicDomino
·
Övr. Hund Om ni fick välja EN hundras i de olika grupperna som INTE är av er egen hunds ras (blandraser räknas alla inblandade raser), vilka... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 265
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Grattis min lilla råtta på 1 årsdagen! Tänk vad det går snabbt=) Ett ganska nytaget kort på honom
Svar
4
· Visningar
771
Senast: hasselby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka