Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur är det nu? Jag har lärt mig att tikar som lyfter på benet visar dominant beteende, och hittils hartdet alltid stämt; de tikar jag... 2
Svar
22
· Visningar
10 035
Senast: glee
·
Övr. Hund Har ni någon bild när eran hund var riktigt duktig? Här är Råda ikväll, 20 veckor gammal. Ok, matte, du har en köttbulle...
Svar
10
· Visningar
1 017
Senast: Kimz0r
·
N
Övr. Hund Har äntligen gjort slag i saken o köpt en egen bädd till hunden =) Gjorde ett riktigt klipp o hittade av en slump en gosig tygbädd...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Nozer
·
S
Övr. Hund Vi funderar på att köpa hund. Men hur mycket ska man räkna med att en liten hund kostar att ha i månaden?
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: jappisen
·
O
Övr. Hund Hur far man sin valp att sluta bita pa ens fingrar och andra kroppsdelar? Jag forstar att deras tander vaxer, jag har en hel hog med...
Svar
13
· Visningar
3 217
Senast: Hot Shot
·
Övr. Hund vi är en familj på en mamma och tre tonåringar (17, 15 och 19 år) vi har 2 mellanstora blandras hundar (två tikar) jag som e 17 år vill...
Svar
3
· Visningar
853
Övr. Hund Ibland börjar man fundera på om folk tänker... Rätt över älven så tränar hemvärnet (eller vad de heter) och här sitter jag med en...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Pangare
·
O
Övr. Hund Jag har 2 chihauha valpar som är 3 månader. Dom får inte gå ut på promenader än för att deras vaccination inte är slutförd. (jag vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 610
Senast: oink
·
Övr. Hund vad har ni för knep för att underlätta vardagen för er älskling? Jag har satt nattlampor i huset och han har fått en ramp vid trappen...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Rie
·
N
Övr. Hund Hej! Jag går i tankar att skaffa mig en dansk-svensk gårdshund. Är det någon som har en sådan?Hur är dom iförhållande till jack russell?
Svar
9
· Visningar
816
Senast: boccia
·
H
Övr. Hund Finns det någon som har en tyst schäfer? Alla säger till mig att alla schäfrar e riktiga pip djur. Och ja min e ju rätt pipig och... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 558
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund en hund som hugger en annan hund - vart huggen den? hugger den på ett valt ställe, eller hugger den var den än får tag? eller spelar...
Svar
19
· Visningar
2 165
Senast: syrran
·
Övr. Hund Jag har en blandrasjycke på 6 år. Han är världens goaste familjehund, men han klarar inte av att bli själv. Finns något framme så han...
Svar
16
· Visningar
1 396
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Om det fanns ett hundfik där ni fick ta in era hundar, fika tillsammans med kakor åt er och hundgodis åt vovvarna - skulle ni gå dit då? 2 3
Svar
44
· Visningar
7 013
Senast: Josef
·
M
Övr. Hund Jag såg en annons om en jämthundstik som skulle omplaceras som sällskapshund då hon inte dög som jakthund. Finns det ngn här som har...
Svar
11
· Visningar
16 331
Senast: Clintan
·
A
Övr. Hund Nu känns det som vintern lurar runt hörnet, ialla fall är det mörkt och reflexerna borde tas fram. Jag köper dom här mjuka reflexena...
Svar
16
· Visningar
1 168
Senast: Isis2
·
H
Övr. Hund ja vad har ni för hundar? kollar folk på er när ni kommer på stan? Jag har en Dalmatiner, bordercollie och en schäfer. Och det ser... 2
Svar
30
· Visningar
2 162
Senast: Otter
·
Övr. Hund Hur gör man för att lägga ut ett busenkelt spår för vovve som aldrig spårat förr? bor nära en park där det redan finns miljoner dofter...
Svar
15
· Visningar
1 677
Senast: jaha ja
·
T
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns torrschampo eller något annat till hundar.Skulle vilja veta om det finns precis som det finns till...
Svar
16
· Visningar
2 046
Senast: trav
·
Övr. Hund Pappas JRT har slitit av sitt korsband i bakknäet. Han är opererad och har fått ett nytt korsband. Men nu börjar rehabiliteringen. Hur...
Svar
8
· Visningar
3 081
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka