Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips hur jag går tillväga när jag tänker ställa ut min dobbis, som fått goda vitsord från andra som har begripit sig... 2
Svar
20
· Visningar
2 035
Senast: trav
·
Övr. Hund Jag har precis pratat med min uppfödare... Tyvärr så har lilla Survivor precis dött :cry: Hon hade börjat andas konstigt och fått... 2
Svar
21
· Visningar
1 692
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Jag har hört att Gekås i Ullared säljer hundprylar. Vet ni vad det är för prylar de säljer och vad det är för kvalite? Har ni köpt...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: attempt
·
A
Övr. Hund Min ena tik, 1,5 år är halt :( Jag har kännt igenom hela benet och verkligen tryckt men hon har inte visat ett enda tecken på obehag...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: aenglah
·
I
Övr. Hund Hur får man sin hund att kasta sig ner på komandot ligg? eller tja han behöver väl inte kasta sig ner, men det vore ju skoj om han kunde...
Svar
11
· Visningar
3 989
Senast: IrishDraft
·
B
Övr. Hund Sökte efter en sånhär tråd men hittade ingen. Lägg in era bilder när ni har badat era hundar, de har varit ute och badat och... 2
Svar
23
· Visningar
1 965
Senast: movi
·
M
Övr. Hund Hejsan. Jag funderar på att skaffa en Leonberger. Jag är väldigt van vid hundar då vi har haft det inom famlijen i hela mitt liv. Men...
Svar
10
· Visningar
1 823
Senast: MontéBruden
·
B
Övr. Hund Var en tråd om en blocketannons om valpar (chihuahua/papillon/yorkie?) men bilderna visar snarare schärfermix-valpar med kraftiga ben...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: BeastieBabe
·
I
Övr. Hund (Ledsen om någon liknande tråd finns redan. Om det gör det, radera helt enkelt denna tråd. Ber om ursäkt på förhand ifall att.) Så...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Pratade precis med min far. Han och mamma åker och hämtar ett ny tillskott till familjen imorrn. En JRTvalp som kallas för Tjocka Olle...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: Jaahl
·
Z
Övr. Hund Läste om en kille i tidningen Metro, bodde i USA. Han matade sin pitbull med levande kattungar som han fångade in. Hur kan man, blev... 2
Svar
23
· Visningar
1 973
Senast: Jenny
·
Övr. Hund Har en tik på 10 år här hemma som för 2 månader sedan fick konstaterad juvercancer. Vi vet inte om den är elak eller god men troligen...
Svar
17
· Visningar
1 203
Senast: Lupin
·
M
Övr. Hund Ska troligtvis skaffa hund och funderar lite på ras. Var helt säker förut om att jag ville ha en rottweiler men har ändrat mig nu och...
Svar
9
· Visningar
959
Senast: matador
·
Övr. Hund Risk att det blir långt... Men jag behöver få hjälp att förstå! :confused: Jag och min golden Smilla (1,5år) började på en kurs...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jajjemän! Här har vi då första filmen på Ginger in action! Jag har gömt en leksak på ängen, på kommandot "sök" ska herrn leta upp...
Svar
8
· Visningar
885
Övr. Hund talas om tall-gran-blåbärs-lingon-risen:idea: Och så min riesen:) http://www.pixbox.se/pic_show_id15082819.html...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: movi
·
S
Övr. Hund hejsan nu måste jag skriva av mig!!!:mad: I våras var jag och tittade på hund, det var en blandis mellan bordercollie och labbe( som en...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Är det någon som gjort det på sin hund? Vad kostade det och hur såg hunden ut i munnen efter ingreppet? Är det effektivt - försvinner...
Svar
16
· Visningar
4 480
N
Övr. Hund Har på senare tid nu när värmen avtagit börjat hårdköra dragträningen lite mer intensivt. Har haft problem med hans motivation, att...
Svar
6
· Visningar
951
Övr. Hund Min chi valp (8v) försöker jag få rumsren. Grejen är att det inte är sådär supervarmt och när vi är ute gnäller han konstant nästan...
Svar
7
· Visningar
3 567
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka