Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Ingen viktig tråd alls(men alla behöver ju inte vara det...):angel: Bara för att jag är en så stolt matte... Och hade tråkigt hemma...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: Zita
·
A
Övr. Hund Hej! Jag och min familj planerar att skaffa en chinese crested (hairless) i sommar och skulle uppskatta om någon vill ge oss lite tips...
Svar
7
· Visningar
37 212
Senast: KickiH
·
Övr. Hund har det blivit för vår Jämthundshane 4år, i Lördags gick han sitt första viltspårprov i anlagsklass och trots att det var MYCkET...
Svar
18
· Visningar
1 138
Senast: Tie
·
R
Övr. Hund Åh vad irriterad jag blir på en del hundägare! Nästan varje gång jag är ute i parken med min valp så träffar jag hundägare som låter... 2
Svar
28
· Visningar
1 714
Senast: fetanten
·
N
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article696448.ab ja vad äger man. enda jag kan komma på...FYFAN! /Tobbe 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 323
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Till småbebisarna :banana::bump::banana::bump::banana: Sötkorvar :love:
Svar
15
· Visningar
924
Senast: Lupin
·
C
Övr. Hund Hej! Såg en film, The Dog Problem, där det fanns en söt liten terrierliknande hund med. I filmen så kallades rasen för Tonga-/...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Nån som vet några utställningar i Stockholm under hösten. Vart hittar man alla utställningar?
Svar
1
· Visningar
1 583
Senast: Nikkis
·
Z
Övr. Hund Hejsan! Vad kostar det på ett ungefär att klippa en hund hos en hundfrisör? Har en shitzu korsning. Finns det någon hemsida där...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: soma
·
S
Övr. Hund Wilton (Dvärgschnauzer) blir 6 mån på tisdag :love: och han har tränats i att vara ensam en hel del. Han kan vara ensam i bilen när jag...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: soma
·
O
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av att flytta till usa med sin hund? å sen ha flyttat tillbaka.berätta gärna allt ni vet,jag vill åka...
Svar
10
· Visningar
3 121
Senast: villi
·
C
Övr. Hund Var kan man köpa billiga hundgårdar?
Svar
5
· Visningar
1 558
·
Övr. Hund Det här är något jag funderat på länge! På hästsidan - åtminstone inom travet, vet ej hur det fungerar inom andra hästgrenar - värmer...
Svar
14
· Visningar
951
Senast: syrran
·
P
Övr. Hund Min hund har under löpet förvandlats till världens tråkigaste hund. Hon är vanligtvis en sprallig, glad och busig hund. Nu vill hon inte...
Svar
10
· Visningar
2 885
Senast: PansParis
·
Övr. Hund Idag ska vi ta bort våran elva år och tio månader gamla hund.:cry: Hon blöder ifrån ändtarmen. Förstår nu att det är det enda rätta... 2
Svar
22
· Visningar
1 671
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Gullungar och Bästisar (den svarta är min):
Svar
1
· Visningar
710
·
C
Övr. Hund Om sån där "grimma" till hundar ( har glömt av vad de heter ) Jag ska iaf köpa en sån imorgon, då jag behöver de när vi går i stan då... 2
Svar
20
· Visningar
2 186
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Hur gammal måste en hanhund vara för att få kastreras? kan man göra det utan särskild orsak(typ dominans mm)?
Svar
13
· Visningar
1 279
Övr. Hund Till nästa sommar kommer det förmodligen bli aktuellt med en ny familjemedlem - en hundvalp! :D Problemet är bara vad vi ska ha för ras... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 310
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur