Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

U
Övr. Hund Hej alla! Nu börjar det dra ihop sig till valpköp. Men hur länge anser ni att man behöver vara hemma helt med valpen? Hur gjorde ni...
Svar
14
· Visningar
1 056
Senast: Unichorn
·
Övr. Hund "Måste" man ge valpen filmjölk eller välling? Vad är det bra för?
Svar
15
· Visningar
4 237
Senast: Kalinsi
·
H
Övr. Hund Ja nu vet jag att det finns mycket bild trådar.. Men jag skulle vilja se lite bilder på årets valpar. Det e ju många som fått hem en... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 485
Senast: Nikkis
·
P
Övr. Hund shit vad nervös jag är:eek: Har ju inte ställt ut min gumma på ett år, inte efter operationerna, så nu ska vi se vad de har att säga om...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: Smulis
·
M
Övr. Hund Kanske har vart uppe innan men kolla så duktig h*n är! :bow: http://video.google.com/videoplay?docid=6960295146523698319 /Martin
Svar
8
· Visningar
1 315
Senast: annbritt brorsson
·
Övr. Hund Hej, hej! På detta forumet är jag ny. Har planer på att skaffa en hund fram igenom. Är uppvuxen med hundar kan jag tillägga, framför... 2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: lokilind
·
Övr. Hund Hejsan! nu är det så att jag har en hund som är blandning mellan dvärgpudel och papillon. och det är den underbaraste hund jag... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
18 770
Senast: tuaphua
·
E
Övr. Hund Läste en tråd här på buke på annat forum, handlade om en häst vars öga trillat ur (jag vet inte om det är sant eller ej). Där nämndes...
Svar
7
· Visningar
4 916
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Jag har tagit emot en omplaceringshund, en jätte trevlig kille på tre år. Han har funnit sig väl tillrätta och accepterat mig och sambon...
Svar
19
· Visningar
1 336
Senast: Streiff
·
Övr. Hund Om en halvtimma åker jag ut till Mul här på Buke för att låta min älskade Zalo somna in. Vet inte hur hjärtat ska klara att hålla...
Svar
19
· Visningar
1 213
Övr. Hund ------------------------------------------------------------- Innebär även sådant här...
Svar
14
· Visningar
1 317
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag står ev inför ett svårt beslut efter undersökningen imorgon. Om tiken inte bara är rejält skendräktig (hoppas! hoppas!) så måste jag...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: bliss
·
Övr. Hund vad gör ni för att tiken skall komma tillbaka till verkligheten. Hur gör ni med era tikar Min är skendräktig nu. Slickar på tuttarna...
Svar
13
· Visningar
6 153
Senast: Charlotte
·
Övr. Hund Hur fungerar detta egentligen.. om du har en kennel så får man ju kanske ett visst antal valpar och dom kostar ju ett visst antal tusen... 2 3
Svar
55
· Visningar
13 746
Senast: Sol
·
N
Övr. Hund Min blandras har kommit till aren och har borjat bli stel i sina hofter. Ar det nan som vet om man kan ge hundar natt mot det?
Svar
9
· Visningar
1 046
Senast: Ninja
·
Övr. Hund Behöver lite tips på hur man går tillväga med en hund (tik) på 2 år som är väldigt avvaktande mot främmat folk. Jag hade tänkt ställa ut...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Hur länge tycker ni att ni kan låta era hundar vara ensamma hemma? Som maxtid alltså.
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jaa det handlar den här tråden om ;) Min lilla Chihuahua har väldigt känslig mage, har haft tarminflammation 3 gånger som behandlats...
Svar
14
· Visningar
3 502
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Det blir hund nr 4. Jag älskar att jobba med min hund, så jag vill ha en hund med hög vilja att vara till lags. (Lättlärd) Jag bor...
Svar
12
· Visningar
1 682
Övr. Hund Jag såg bara det sista när han höll på med ett äldre pars hundar, det var en yorkie, en coonhound (?) och två dobbisar. Varför hade... 2
Svar
28
· Visningar
1 807
Senast: liten82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II