Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Ja, har nu fått hem en tik (16 månader):love: men har inte kastrerat hanhunden hemma än, fyraårig labbe. Vågar man lämna dom själva...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: ako
·
Övr. Hund Alla ni som tränar och tävlar i lydnad, skulle ni kunna tipsa mig om hur man får sin hund att sitta rakt bredvid en? Vi jobbar just... 2
Svar
33
· Visningar
4 134
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag som alltid förespråkat renrasavel, får nu med valpen höra 5-10 gånger om dagen: "Vad är det mer än schäfer?" "Det där är ingen... 2
Svar
35
· Visningar
5 372
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Nu har ju kopplet kommit hit. Var kan man köpa det någon ?? Vet att det fanns här på denna sida
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Kakis
·
T
Övr. Hund Barnen får man ju oftast delad vårdnad om och praktiskt så innebär det kanske varannan veckas boende eller liknande. Men hur gör man...
Svar
9
· Visningar
2 854
Senast: Angelina
·
D
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som har telefonnummer till utställningsansvarig på mälardal-distriktet? Jag kommer inte åt deras hemsida för...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Hej! Skulle prova klippa min yorkieblandning igår med min pojkväns klippmaskin :rofl: Skulle bara prova ifall de funka, men han blev så...
Svar
1
· Visningar
2 211
Senast: soma
·
Övr. Hund Kolla in denna video. OBS! Varning, ditt hjärta kan smälta... :love: Poms
Svar
17
· Visningar
6 715
Senast: Zita
·
F
Övr. Hund Vi är en familj med 2 barn 13 och 11 år, den börjar skolan runt halv nio och slutar runt 2,3. De vuxna; en jobbar halvtid kommer hem... 2
Svar
27
· Visningar
3 299
Senast: Flyer
·
M
Övr. Hund Hoppas det inte har diskuterats mycke om det här nyligen. Såg idag att min hund tydligen har loppor. Hon nosade på en död igelkott...
Svar
4
· Visningar
3 743
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ni som har collie, vad har ni för halsband till dom? Jag tycker det är svårt att hitta något som sitter bra.... Först hade han ett...
Svar
5
· Visningar
2 112
Övr. Hund Efter besöket hos Gnist i vackra Norrland var jag lite (mycket) avundsjuk på den underbara naturen! Men så kom jag på att vår natur...
Svar
11
· Visningar
1 224
Övr. Hund Man ser mycket kort här inne på hundforumet endar på alla våra hundar. Men nu tycker jag att vi skall slänga ut kort på dina hundar och...
Svar
6
· Visningar
901
V
Övr. Hund Jag tycker det vore jätte roligt om ni som har gråhundar vill lägga ut bilder på dom och beskriva lite om er hund, andra spetsraser är... 2
Svar
30
· Visningar
19 069
Senast: PansParis
·
Övr. Hund Min mamma har en valp på snart 9 månader, hon har alltid varit osäker. Vi har försökt jobba på det och det håller på att bli bättre. Vi...
Svar
7
· Visningar
1 676
Övr. Hund Hade tänkt att äntligen ta itu på allvar med de problem min hund har med hundmöten. Det har blivit mycket bättre, men jag känner att jag...
Svar
4
· Visningar
827
Z
Övr. Hund Skulle vara intressant att höra andras åsikter. Det vackraste vilda kattdjuret är tigern - det vackraste hunddjuret är vargen utan tvekan. 2
Svar
23
· Visningar
1 892
Senast: Jolanta
·
D
Övr. Hund Någon som brukar gå till hundfrisör med sin hund? Vad kostar det för dig då isåfall? Klipper dom eller trimmar? Berätta...
Svar
3
· Visningar
1 462
M
Övr. Hund Min första hund var jätte snäll men för några månader var vi tvugna att avliva henne för att hon hade cancer och på grund av...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Min_tinka
·
K
Övr. Hund Någon som vet var man köper ett sådant? Finns de bara att beställa via SBK eller kan man köpa dem i vanliga hundsportaffärer också...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Alfakrulls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?