Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Undrar lite över vilket underlag som är bäst när man ska börja spåra med sin hund? Typ lövskog, granskog öppen äng vått, torrt o.s.v
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: Qbaby
·
Övr. Hund Skulle vi inte kunna ha en bukehundträff i stenungsund/gbg-trakten? Träna lite ihop, en härlig promenad och kanske en trevlig picknick... 2
Svar
37
· Visningar
1 736
Senast: Calazirya
·
F
Övr. Hund Har någon ett/flera tips på hundraser? Det ska bara vara en gårds hund lixom, den ska kunna springa lös och inte behöva fööör mycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 667
Senast: Hollandse Herdeshond
·
P
Hundträning Ja, en Schäfer kräver ju en hel del aktivering för att må bra, både psykisk och fysisk sådan. Men HUR mycket aktivering behöver de... 2
Svar
33
· Visningar
19 560
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Hur mkt ska man aktivera en valp eg? Lejonet var så lugn när hon var valp, hon tuggade lite leksak inne eller fick kel, sen gick vi små...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: whyme
·
Övr. Hund Dags för en ny bildtråd tycker jag, då det kommit mkt nytt folk, och många har utökat sitt hundantal! Shoot! 2
Svar
31
· Visningar
2 170
Senast: Flo-Jo
·
H
Övr. Hund Låter ni era hundar smaska som dom vill på det? Har två hundar en vuxen och en valp. Och när den vuxna smakar märks det ju typ inte på...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Qira
·
Övr. Hund Ska på min första utställning på lördag och domaren är engelsk. Så hjälp mig med "utställningsord" som kan vara bra att kunna och vad...
Svar
15
· Visningar
1 232
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Har börjat fundera på att ge min Welsh springer spaniel (nu 4 månader) färskfoder. Tänker närmast på ett slags hamburgare som man... 2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: Sony
·
Övr. Hund http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=787737 Jag och min rottis som brottades. Igår hade vi avslutning på kursen och jag och...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: et_flickan
·
E
Övr. Hund Fick ett PM där det stod att man gärna ville se min lilla charmknutte, och jag är ju inte sen med att göra henne till vilje så här är... 2
Svar
28
· Visningar
2 431
Senast: elezdam
·
B
Övr. Hund Har en hund som jag haft som valp.. Då jag fick hem henne var hon livrädd för mig och min sambo.. Vi fick inte komma nära henne och...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: toughcookie
·
P
Övr. Hund Vissa bilder på din hund :) 2
Svar
38
· Visningar
2 449
Övr. Hund Har fått ett problem... Har två st. Jack Russel Terriers (tikar), en som är 8 år och en som nyss fyllt 1 år. Ända sen vi köpte den nya...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Jaahl
·
W
Övr. Hund Det är ju så att jag fått hem ytterligare en liten hund och behöver nu köpa fler grejer :) Har nån nåt bra tips på butiker som säljer...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Primrose
·
L
Övr. Hund min hund irma på 9 månader har en grön/gul rinnande gegga i höger öga, de är aningen rött men inte mycke alls. samt att ja upptäckte...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag har fått för mig att en Jack Russel ska vara ganska lågställd, men såg härom dagen en som hade väldigt långa ben och lite kortare...
Svar
9
· Visningar
7 117
Senast: Etoile
·
F
Övr. Hund Finns det nån som vet en lurvig hundras?, helst liten. Tacksam för svar!;)
Svar
8
· Visningar
2 154
Senast: Centaur
·
D
Övr. Hund Hej!! Min valp på 12 veckor har fått kala fläckar på kroppen o i nacken, vad kan det vara?? Hon kliar inte sig onormalt mycket, och...
Svar
6
· Visningar
2 716
Senast: citron
·
D
Övr. Hund Jag har pratat med en som skall sälja sin hund, en yorkshireblandning. Dom har testat olika metoder för han skäller hela tiden.. Vad...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: dockan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III