Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En fundering ang. MH, kanske bara jag som är lite korkad men jag är dåligt insatt men vill gärna lära mig ;) Så, hur avläser man ett MH...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: falukorw
·
Övr. Hund En kompis till mig hade pratat med en som är duktig med hundar Vi kallar henne E E hade sakt till min kompis att shetland sheepdog...
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: Fellow04
·
S
Övr. Hund Jaaa, Jag har varit och trimmat min dv schnauzer idag. Jag blev mkt nöjd med denna omgång.. :angel: Slänger in lite bilder på första...
Svar
10
· Visningar
1 101
Senast: falukorw
·
Övr. Hund ...och hämtar en liten powder puff tik på nio veckor i morgon. Såg en bild på blocket och såååå jäkla söt!! Dock har min mamma inte... 2
Svar
27
· Visningar
2 102
C
Övr. Hund Antiskällhalsband - De ger mer skada än nytta, eller?
Svar
4
· Visningar
975
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Hej alla buke-hundare! :D Ett dödsmetallband vill ha svarta schäfrar på bandfotot till ett kommande skivsläpp, inspirationen kommer... 2
Svar
27
· Visningar
2 423
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Vi har nyligen köpt en liten underbar westievalp men familjen har svårt att bestämma namn. det står mellen Cooper och Jimmy,Jimmy hette... 2
Svar
25
· Visningar
2 311
C
Övr. Hund Jag har en 9 månaders hanvalp som börjat skälla så fort han ser en annan hund när han åker bil. Ibland får han även för sig att skälla...
Svar
12
· Visningar
1 061
D
Övr. Hund Någon som har en yorkshireterrier eller någon yorkshireblandning eller liknande? Jag har nyligen blitt ägare på min lilla Junior...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Har hört att grisöron är farligt att ge. Tänker på torkade öron då. Har läst att de kan splittras och fastna i halsen. Hur är det nu...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Apollo
·
L
Övr. Hund OM man utom förmodan skulle dö i sin lägenhet, och OM ingen hittade en förrän efter flera veckor, tror ni att hunden skulle äta av en... 2
Svar
23
· Visningar
1 856
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att flyga med en liten hund, dvs en hund som kan färdas i kabinutrymmet? Vilket flygbolag flög du...
Svar
15
· Visningar
7 148
Senast: tuaphua
·
C
Övr. Hund För några dagar sen såg jag att min 8 månader gamla valp gick lite konstigt, hon sprna på snedden.. Ringde till vet. som bad oss komma...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund vid vilken ålder Kan valpen igenkligen lämnas ensam? jag snackar inte 10 min eller så utan menar mer 4-6 timmar dag. Snälla svara! 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 811
Senast: doglover
·
Övr. Hund Några som har en sån? Skulle vilja se en sådan i rätt hull, muskulatur o sånt.. Följde nämligen med far min idag till slakteriet...
Svar
2
· Visningar
2 564
Senast: barajag...
·
S
Övr. Hund Är det nån som har erfarenhet av båda raserna? Vad är skillnaden mellan de, vad jag förstått så är kelpien tuffare? Men på vilket sätt...
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: liten82
·
M
Övr. Hund hur sätter man in bilder på te,x gissa ras trådarna? jag e ny och behöver hjälp....:D:confused: /minvovvesimba
Svar
2
· Visningar
551
Senast: minvovvesimba
·
I
Övr. Hund Finns det någon här inne med hund som bor i Karlshamn? :)
Svar
4
· Visningar
590
Senast: Instant
·
Övr. Hund Får vem som helsta ha hund?? Har nu kikat på min granne i ca 30 min när hon försöker säga till sin hund. Hon går runt runt, rycker o... 2
Svar
26
· Visningar
1 953
Senast: Hyacinth
·
W
Övr. Hund Ville bara flika in här och tala om att jag nu åker till min hunds fruga och hämtar hem mig en valp :love::love: Det är sonen till...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: whyme
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?