Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som ska dit, förutom jag?? Vore kul om det vore några stycken fler än jag som ska ställa där :banana:
Svar
12
· Visningar
902
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund Jag vet att det finns många trådar om ensamhetsträning, men jag har inte funnit svaren på mina frågor där så jag startar en ny ändå...
Svar
13
· Visningar
910
Senast: soma
·
Övr. Hund Läs en bit ner på dennes presentation, om framtagandet av en ny hundras. Kan det verkligen bli något vettigt av det...
Svar
9
· Visningar
997
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en kille på 23 bast som bor här ute hos morsan, där jag jobbar. Bara för att jag skaffade två hundar för ett tag sen, morsan en...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: replica
·
Övr. Hund ja råka ut för en bilolycka, ja fick vattenplaning och voltade av vägen med bilen. Blev sedan inlagd på sjukhus. Under denna period var...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: sommarvind
·
B
Övr. Hund Hej! är det någon som vet vad det ungefär brukar kosta att kastrera en hund? Norr om Sthlm eller i Sthlm? Brukar det vara dyrare i...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Bayley
·
D
Övr. Hund Hur tränar man sin hund för utställning på bästa sätt? ska snart i väg på vår första valp utst'llning och vill ha en massa tipps för...
Svar
8
· Visningar
2 098
Senast: Carolina
·
B
Övr. Hund Jag och sambon vill ha hund. Dock finns ett litet hinder. Jag har tidigare varit allergisk och är fortfarande känslig mot strävhåriga...
Svar
19
· Visningar
3 869
Senast: Carolina
·
Övr. Hund En lite konstig rubrik jag vet, men jag hittar verkligen inget när jag söker på internet. Vår hund var tvungen att akutavlivas i Finland...
Svar
6
· Visningar
1 806
Senast: peace
·
R
Övr. Hund Hej! Har en 8 månader gammal Cavalier King Charles Spaniel. Han är otroligt mysig men har vissa påfrestande egenskaper som jag gärna...
Svar
14
· Visningar
5 654
Övr. Hund Hinner man träna, tävla och sköta om två hundar när man har barn och familj och jobbar? Jag är väldigt sugen på att köpa en till...
Svar
9
· Visningar
831
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Jag gillar ju att kolla in hund och kattannonser pa natet for att man kan hitta sa roliga eller sota bilder dar... Jag undrar dock om... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 037
Senast: Primrose
·
S
Övr. Hund Jag tror inte att det kan vara så jätte farligt om det skulle bli kvar i hunden, har fått för mig att det torkar och ramlar bort så...
Svar
8
· Visningar
1 918
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Hur gammal ska hunden vara innan man gör MH? Finns det något man ska träna på när man tränar hunden (i största allmänhet) angående MH...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Nu på senare tid har jag märkt att min vovve har börjat morra i olika sitvationer då jag kräver något eller när han inte vill vara med...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Har länge funderat på att skaffa ny hund jag och syrran, men tänkt att vi ska vänta tills vi får en bättre ekonomi. Nu har vi fått...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Nomsan
·
Övr. Hund Vet att tikar är dräktiga runt 63 dygn, men hur är deras löpperioder? Finns det någon chans att man kan få tag i en valp en viss period...
Svar
5
· Visningar
1 538
Senast: Terja
·
Övr. Hund Hihi, har gjort världens klipp :D Har köpt två halsband på hööks för 99 kr st och så hittade jag en tjej som säljer apbilliga...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: wtf
·
Övr. Hund min hund har blivit dålig.. har kräkt till och från i tre veckor. jag har pratat med veterinär men det enda dom säger är att jag ska...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: sandra_bure
·
Övr. Hund Hur vanligt är det att ha hunden med på jobbet? Har ni med hunden på ert jobb? Vad jobar ni med? Vad har ni för hund? Vad gör hunden... 2
Svar
24
· Visningar
3 334
Senast: hipphoppare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka