Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En kompis till mig fick fyra valpar för en tid sedan. Är kanske idag 4-5 veckor gamla. 3 av dom är normal stora men den fjärde var...
Svar
9
· Visningar
1 452
Senast: mimmipigg
·
Z
Övr. Hund Låg inatt och tänkte på min papillon jag hade. En trefärgad kille. Vad jag funderade på var att han hade tippade öron, tjocka och tunga...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Grana
·
P
Övr. Hund Vad tyckte ni om det nya hundprogrammet som sändes idag på tvåan. Tyckte ni hans träningsmetoder var bra? :) 2
Svar
30
· Visningar
1 855
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund På vår gård har vi hallonbuskar och min ena hund har blivit väldigt intresserad av att krypa in i buskarna. Idag kollade jag vad som var...
Svar
10
· Visningar
1 646
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min hund har fått nåt konsitgt på båda sidor huvudet. Det är som "skorv", lossnar om man pillar på det. Han kliar sig även titt som...
Svar
16
· Visningar
12 069
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vid vilken ålder ska igenkligen man börja gå med hunden i koppel? efter att den blivit rumsren? tidigare? senare? Jag har ingen aning så...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Gabbi
·
N
Övr. Hund I sommarstugan har vi ett träd med ngn typ av små körsbär på. Kallas rent allmänt för "fågelbär", då det är såna där sura rackare osm...
Svar
2
· Visningar
4 177
Senast: Edit pjaf
·
S
Övr. Hund Jag passade grannens blandis-tik för någon vecka sedan men har inte hunnit att lägga in bilderna :) Så nuu gör jag det :angel: Nosaa...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som ska dit och tävla?
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: Kamomilla
·
D
Övr. Hund Hej på er! Jag har en 5-månaders BC-tik. För några veckor sedan blev hon halt på ena bakbenet och vi tänkte kontakta veterinär, men...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Blandrastiken har funderat på att bli renrasig, jag vill ha en lagom stor hund som kan hänga med i stallet, som det inte är jakt i. Jag... 2
Svar
25
· Visningar
4 205
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Tänkte ta en badutflykt i det härliga vädret med mina två goldentjejer och undrar om det finns någon bukare med eller utan hund som vill...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund För hästar så finns det iallafall en jättebra sjukdomsbok att köpa men när det gäller hundar så är utbudet lika med noll anser jag. Jag...
Svar
5
· Visningar
744
Senast: Zanza
·
R
Övr. Hund Har en cavalier i nuläget och funderar på vad jag ska ha för ras i framtiden. Skulle vilja ha en cavalier till men vill ha lite mer...
Svar
17
· Visningar
1 143
Senast: mingolden
·
Övr. Hund Satt och tittade lite på aftonbladet, detta är en "kändis" hund. Trevligt halsband...:eek: På bilden är ju kopplet fastsatt i...
Svar
17
· Visningar
1 617
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Jag ska till Gotland i nästa vecka och håller på att boka båtbiljett. Billigast att ta sig till båten är ju med flygbussarna (ja, i det...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ving Rhames hundar bet ihjäl anställd Karaktärskådisen Ving Rhames känd från filmer som Pulp Fiction och Mission impossible har hamnat...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Acses
·
Övr. Hund Idag la jag första viltspåret. Han var så het på klöven och blodet innan, så jag gick ett spår med två vinklar fast det var första... 2
Svar
24
· Visningar
1 725
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Tips på bra valpben! Som dom gillar och framför allt inte kan få små bitar av!
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Zita
·
A
Övr. Hund Fick just nu reda på att en granne stört sig väldigt länge på att min hund skäller om dagarna då jag är på jobbet.. Jag blev alldeles... 2
Svar
27
· Visningar
4 278
Senast: Glimfeather
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31