Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min tik började löpa 8 juli (hennes andra löp) och nu har hon fått vattnig flytning. Det blir små droppar på golvet ibland när hon...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vilar ut i utställningstältet gör Maya och Oceane!
Svar
0
· Visningar
115
S
Övr. Hund Jag letar efter en lungn hund som passar till en barnfamilj. Och specielt katter! ;) Hundar är ju individer men om det finns nån...
Svar
7
· Visningar
1 072
Övr. Hund I helgen var jag och Piru på svensk skyddsläger för o se om vi kunde få till ett någorlunda korgarbete med han. Det har ju blivit lite... 2
Svar
24
· Visningar
2 581
Senast: PIRU
·
M
Övr. Hund Har en gammal hund på 15 år som har som "flagor" i hela pälsen/huden, de sitter "på" huden och lite i pälsen, de är gul-vita. Hon verkar...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: Zita
·
Övr. Hund Kan någon som vet,slänga ihop en liten presentation med bild av alla dom olika spanielarna. Field,springer,cocker,jaktcocker osv? Det...
Svar
11
· Visningar
2 003
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Det skulle vara jättekul om någon ville kommentera Birks utseende, hur han ser ut i kroppen, hullet, päls osv. Det går ju inte å gå...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Hund Hej! när jag brostar min hund på ryggen så följer det med torr hud, ser ut som stort mjäll... Är det något skadligt eller så? hur får...
Svar
4
· Visningar
1 727
Senast: Hallau
·
K
Övr. Hund Jag älskar verkligen den här bilden på hela vårat vovvegäng på promenad tillsammans med min bror :D Vi saknar våran goa schäfer... 2
Svar
22
· Visningar
2 095
Senast: Tviggy1081
·
G
Övr. Hund Hejsan, jag skulle vilja ha några bra råd om det är någon som känner igen sig. Jag har en pudel, en tik, jättevänlig och enkel att...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Annie_92
·
L
Övr. Hund Hej allihopa! Jag hr funderat fram och tillbaka länge men nu bestämt mig för att jag vill köpa en hund. Rasen jag har fastnat för och...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: superstar
·
B
Övr. Hund Jag har själv en bearded collie, en fyraårig dam. Hon är världens goaste och allt möjligt, men hon är såååå feg:( Jag kan vara ute med...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Ceta
·
A
Övr. Hund Detta är Inte en hundtråd! Så moderatorn vet.' Det är för komplicerat för det... Som valp. Social, glad och väldigt trevlig mot...
Svar
7
· Visningar
3 614
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Som har en hund med vad andra tycker har en udda stam och udda linjer i sig?? Bra stam och linjer, men ändå tydligen udda :rofl...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Tie
·
E
Övr. Hund Uppfattningar, erfarenheter och frågor. Här diskuterar vi Shetland sheepdog!;) Har sökt efter Sheltietrådar, men har inte hittat... 2
Svar
23
· Visningar
4 729
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Jag har haft Balto på foder i 9 månader snart, och p g a jobb, flytt och lite andra anledningar så kan vi inte ha honom kvar. Har...
Svar
19
· Visningar
1 260
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Ja just det. Min tik vill para mig, vilket jag absolut inte vill gå med på :eek: Är detta vanligt?? Kan ju tillägga att hon är i löp...
Svar
4
· Visningar
4 657
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund någon som gjort det? tydligen är jag för gammal :mad: för sista minuten, så jag och loke får åka buss till stockholm istället. bussresan... 2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Är det ngn som har tips på ett bra B-vitamintillskott för hund? Jag har alltid ansett att hundarna får tillräckligt med vitaminer om...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund Dexter tycker om att åka båt, och känna vinden pressas i ansiktet :rofl: Personligen tycker jag han ser ut som en and som flyger i...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: mandaaa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Valp 2025
  • Dalmatiner