Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min kära Mejjis! Igår så var vi ute och gick med hundarna, alla busade och lekte i gräset och blommorna på ängen brvid vårt hus.. Sen... 2
Svar
20
· Visningar
3 659
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1096478,00.html :eek::eek: Någon som har en aning om HUR det gick till?:crazy... 2
Svar
26
· Visningar
2 074
Senast: MatildaVivvi
·
N
Övr. Hund Var och provdoppade vår 17-veckors valp idag, vi trodde att hon skulle vara osäker och gå runt lite i vattenbrynet men inte... Vatten...
Svar
10
· Visningar
934
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Behöver lite hjälp/tips/råd. Står i valet och kvalet. Har hittat en kull som är intressant, och vet inte om jag ska köpa en valp...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Springer
·
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: whiteghostsdogos
·
V
Övr. Hund Jag har kikat lite på DSG och Lancashire Heeler som nästa hund, och undrar om ni vill berätta lite om dessa raser? Jag har fått för...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: martha
·
F
Övr. Hund Den 5 augusti ska min hund på utställning, då blir han på dagen 1 år. Moa dags för ettårs vaccinationen... Vad gäller här, måste han...
Svar
7
· Visningar
2 541
Senast: Kimz0r
·
S
Övr. Hund Jag vill utfärda en lite varning... Min ena hund åt upp ett Scalibor halsband i tisdags fm när jag var på jobbet... Hon blev mer o... 2
Svar
22
· Visningar
4 150
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Kan man göra ngt åt sånt? Det värsta är att dom är hemma också!:eek: Kan dra lite bakgrundsfakta först;Det handlar om våra grannar på... 2
Svar
23
· Visningar
1 849
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Min grabb på 8 år har väl till o ifrån haft förhudskatarr, men nu på senaste tiden har det ibland droppat mer "vattnigt" och igår såg...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: martha
·
P
Övr. Hund Min fina hund! :p http://s197.photobucket.com/albums/aa78/tzutin/?action=view&current=Otto.jpg
Svar
4
· Visningar
1 804
Senast: Pumpislandet
·
R
Övr. Hund Äntligen är hon här, lilla Nessie! En del av er kanske kommer ihåg min tråd där jag hade ångest om jag skulle skaffa hund eller ej...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/kandis/9062CB43-B763-46E5-BEE5-13C80F7AE2F6.jpg Kikar på tv4s hemsida på lite kändisbilder. Detta...
Svar
8
· Visningar
1 160
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund På hästsidorna dyker titt och tätt upp trådar om hur många hästar folk har........så....jag frågar här: Hur många hundar har du... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 699
F
Övr. Hund Vad brukar pomeranians kosta? Jag har letat efter annonser för att få en hum om det, men hittar inga :confused:
Svar
14
· Visningar
5 189
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har varit borta i 4 dagar och hundarna har varit på pensionat. Märker när vi kommer hem att den stora hunden är "krasslig" i halsen och...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund Någon som vet något om det?? En kompis hund har det, eller veterinärerna kallar det hotspots men dom vet egentligen inte vad det är...
Svar
5
· Visningar
2 236
Senast: Schrewelius85
·
Övr. Hund Jag trodde i min enfald att de fel som är större inom en ras motarbetas via undersökningar på avelsdjur. Ex hd/ad-röntgen som ju är...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har varit på semester och min mamma har under tiden haft hunden varpå han började klia sig något fruktansvärt. Hon tog honom till...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: vindvissla
·
S
Övr. Hund min dv schnauzer som verkligen börjar se ut som en dv schnauzer efter första trimningen (heter det så?) Vad tycks? Från lufs till... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 993

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka