Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Siriusen och jag var just ute och tränade lite och sedan tog vi en promenad. Det var så häligt väder så jag förevigade det hela och...
Svar
18
· Visningar
1 332
Övr. Hund Problematik: Terrierhane, 10månader. Blir superrabiat vid möte med vissa hundar. Det finns ingen röd tråd på vad han egentligen... 2
Svar
36
· Visningar
2 163
Senast: martha
·
Övr. Hund Är det bra att ge glykosamin på frisk hund i förebyggande syfte? För- och nackdelar? Min vovve är röntgad hela fram, men inget bak då...
Svar
16
· Visningar
5 013
Senast: Charlottee
·
Övr. Hund Min 9-månaders hanhund har bara en testikel nere och veterinär och andra säger att det är nog kört, den andra blir kvar där den sitter...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: plymen
·
Övr. Hund Efter några års uppehåll tänkte jag lösa medlemsskap i skk. Jag gick först in på min lokala kennelklubbs hemsida och där står det att...
Svar
5
· Visningar
2 111
Senast: amalia
·
G
Övr. Hund hej! Jag tycker att afghaner är så vackra och har länge velat skaffa mej en.Är det någon som har erfarenhet av just denna rasen så...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vilka ska ställa och vilken/vilka dagar? Vilken ring? Jag ställer både Norfolkterrier och Phaléne på fredagen och på lördagen blir...
Svar
10
· Visningar
814
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Antar att det är fler än jag som har hund i sin bil här... Fick idag för mig att städa min bil (för den har stått under ett träd och...
Svar
7
· Visningar
1 648
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund I slutet av månaden här uppe, då det verkar vara ett gäng på tur genom sverige på väg uppåt ;) Intressant?? Mer exakt datum kommer...
Svar
10
· Visningar
855
Senast: Lillaloppan
·
L
Övr. Hund Min pappas hund, en Welch Springer Spaniel-hane på drygt 3 år, är en riktig spår-freak! Hans stamtavla innehåller mycket jakthundar men...
Svar
7
· Visningar
1 449
Senast: Lillaloppan
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har fråga , jag har valpar som är 16 dagar och dom bor sin valplåda hos oss i vårat sovrum...Nu börja dom blir vilda och...
Svar
1
· Visningar
3 609
Senast: matador
·
A
Övr. Hund Jag går lite i tankarna på att köpa mig en alldeles egen liten hund. Har haft hund hela mitt liv och för tillfället finns det dessutom... 2
Svar
31
· Visningar
1 975
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Kan man använda nån flugspray eller nått sånt? Smittar det till människor? Vad ska man ha för medel för att få bort dom? frid, Malinja
Svar
5
· Visningar
1 423
Senast: zemra
·
Övr. Hund Som rubriken... Hur länge är hunden en valp? Är det ålder eller beteendet som spelar roll eller inget?
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Ser att det håller till en del schäfer-människor här så jag slänger ut en krok... Är mycket intresserad av rasen men det verkar inte...
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: StracciaT
·
Y
Övr. Hund Någon som har denna ras? Kan ni inte berätta lite om er hund, temprament, vad ni gör tillsammans mm?! Är jättesugen på den rasen. Bor i...
Svar
1
· Visningar
639
T
Övr. Hund Hej! Det här är min 3 årige Gangster. SKulle vara jätteroligt att få respons och kommenterar o allt möjligt om vad ni tycker om honom...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Nu är det ett år sedan lilla Honey kom hit på sin sista resa och då jag idag hittade en gammal bild på henne när jag letade efter något...
Svar
5
· Visningar
855
Övr. Hund Jag behöver få höra lite erfarenheter.... Min älskade schäfertik Tequila är på väg till djursjukhuset med min sambo... Hon är min... 2
Svar
21
· Visningar
2 182
Övr. Hund Vad skulle ni göra, eller vad gör ni om ni ser en hund eller nått annat djur sitta instängd i en bil en varm sommardag...? Var med om...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka