Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Nu är min lilla DP-tjej 12 veckor och nu tänkte jag börja ensamhetsträna henne mer än jag gjort hittills, det har varit så mycket annat...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Har sökt och sökt men inte funnit något!! Är det någon här som har sett hörselskydd för hund? Eller får man helt enkelt sy en mössa...
Svar
0
· Visningar
992
Senast: emma-vsm
·
S
Övr. Hund Idag har vi varit på sjön. Jättehärligt! Strålande sol och nästan badtemperatur (ca 16 grader men jag var i tre gånger). En sak grusade...
Svar
13
· Visningar
1 313
Övr. Hund Vi har fått ovälkomna besökare kvällar, nätter och tidig morgon.Grävlingar!Min ena maremmano-abruzzese tik som helst tillbringar tiden...
Svar
6
· Visningar
10 650
Senast: Luff
·
M
Övr. Hund Har fått nys om en omplacerings hund, en schäfer hane,kastrerad på 2 år. Hans husse o matte är oförmögna att ta hand om honom längre...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Magneten
·
F
Övr. Hund Någon som har en eller vet n¨gon som har en Pom? Jag är nämligen väldigt förälskad i rasen och skulle kunna täka mig en om något år...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Som far sova ute i ett stall eller en hundgard om natterna (ev tillsammans med en hundkompis?) ifall den ar tillsammans nonstop med...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag med 10månaders JR igen :angel:. Detta är en fånig grej men så pass irriterande att jag döpt om vovven till "The annoing thing" :D... 2
Svar
23
· Visningar
1 852
Senast: Ramona
·
S
Övr. Hund Har en hund som är född med ett hjärtfel som ej upptäcktes vid 8 veckors besiktningen.När jag då skulle göra 12 v vaccineringen så...
Svar
7
· Visningar
1 445
Senast: pzyhr
·
Övr. Hund Min lilla valp på 4 månader kissar på sig när man hälsar på henne. Det kan vara när som helst, alltid när man varit utan henne men...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund För ett tag sedan såg jag på programmet "Mannen som talar med hundar" (eller vad det nu heter, ni vet det med Ceasar Milan) Då var det...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: barajag...
·
Övr. Hund PROBLEM 1 Han kliar sig något så förskräckligt, över hela kroppen och hela tiden. Har under en tid uteslutit en hel massa saker, och...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag har en bordercolli/stövar hane på 11år. Han är väldigt stor i kroppen, men är av den smalare typen. Det har han alltid varit med nu...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Hund åt levande rådjur Båtägare vid Göta segelsällskap på Långholmen i centrala Stockholm chockades på söndagsförmiddagen när de såg... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
19 656
Senast: hobsala
·
K
Svar
7
· Visningar
922
Senast: goggoman
·
Övr. Hund För snart två år sedan fick ja en kull valpar som ja sedan sålde. En av valparna gick de sämre för först hamna hon i ett hem där hon... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
12 762
Övr. Hund Vet inte om det kan behövas en varning, men det finns säkert fler blonda människor än mig :crazy: Eftersom mina hundar en gång sprang...
Svar
15
· Visningar
1 317
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund tänkte att det skulle vara kul att få se och höra lite om era eng.staffar, amstaffar och blandisar mellan dessa (pitbulls är välkomna... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 698
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vi hade tidigare en korsning med allt möjligt, maximus, som vissa av er kommer ihåg. Han va väldigt lättstressad och behövde mer än vad...
Svar
10
· Visningar
886
N
Övr. Hund Jag bara undrar hur man uttalar alaskan malamute? någon som vet?
Svar
7
· Visningar
956
Senast: BarbaPappa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka