Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Minas är: Hälften av vad matte äter ska vi ha! :rofl: 2
Svar
27
· Visningar
2 185
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Nu har jag varit utan min Ozzy i 7 veckor, 2 dagar och 15min.... Det gör fortfarande så ont att tänka på han. Men härom dagen satt jag...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: eviliny
·
C
Övr. Hund Sitter här o funderar lite angående min hund. Han har mycket jakt i sig, o jag tycker att han lämpar sig så bra för jakt o viltspår...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Duvan
·
H
Övr. Hund Har så smått börjat fundera på att skaffa ytterligare en hund. Har nu en treårig blandrastik med mycket vall i (+ halvdåliga nerver...
Svar
18
· Visningar
1 254
Övr. Hund Sitter för första gången i bilköpartankar. Och det är mycket som snurrar i huvudet. Vad vill man ha? Vad ska man ha? Och vad behöver man...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: wtf
·
A
Övr. Hund Jag har en hund hemma och han kan bli så otroligt stressad ibland, tex om man ska gå ut och gå, då hoppar han å är jätte stressad och...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: martha
·
Övr. Hund Fick idag h*öks nya hundkatalog och såg att dom hade börjat med att sälja agility hinder. Räknade ut vad ett däck skulle kosta och fick...
Svar
14
· Visningar
3 668
Senast: Ciindy
·
I
Övr. Hund Hejsan. Min foxterrier Angus har under en längre tid haft svullna madlar och det vill inte ge med sig! Han visar inga som hälst...
Svar
7
· Visningar
5 459
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund har en liten fundering.. min hund (omplacering) låter verkligen hemskt när man leker med honom, eller ja, när man trissar upp honom...
Svar
7
· Visningar
5 111
Övr. Hund -Jippe, solen lyser, det är sommar och jag är.. hungrig!? -Vad är detta? Det luktar smarrigt... hmm.. -Mums! *tugg*tugg*...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Idag skulle jag gå med hunden till ridsportsbutiken för att träna henne att kunna ligga eller sitta ner samtidigt som man pratar med... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 771
Senast: mikka
·
R
Hundträning Nu var det ett tag sedan jag trilla in här hos er & hörde av mig, så jag tänkte visa lite av vad vi pysslat med :) Lite sommar bilder...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund jo som rubriken lyder så undrar jag vart man köper sånna?? nu är det inte så att jag skall ha ett :o, utan jag undrar vart folk...
Svar
5
· Visningar
6 008
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Vart hittar man jordbruksverkets hundregister ? (så att man kan kolla nummer etc.) Någon som kan länka till jordbruksverkets...
Svar
8
· Visningar
3 196
A
Övr. Hund Någon som har en dobermann här?? Gärna äldre, skulle va kul att jämföra lite.Jag har en underbar kille som fyller 8år nu i juli. Det... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 032
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Jag ska köpa en tik som är kastrerad, hon är 2,5 år. Jag fick just reda på att hon är inkontinent. :crazy: Är det någon här som har...
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: Ellyne
·
Övr. Hund mötte två tjejer på jobbet idag, och de blev väldigt förtjusta i min hund, de gosade en stund med honom, och efter ett tag säger den...
Svar
9
· Visningar
1 151
Senast: turbofling
·
Övr. Hund Hur uttalar man olika hundrasers namn? T.ex. Shar Pei, säger man shar pi eller shar pej? Eller på något helt annat sätt? Vad... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 260
Senast: ii-ssa
·
S
Övr. Hund Hej vad tycker ni är lämliga nybörjar raser? Har två katter någon som har erfarenhet av katt å hund...hur gör man? Har funderat på...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: ii-ssa
·
S
Övr. Hund Undrar om någon har tips på övningar/metoder som stärker självkänslan hos en mycket ranglåg tik? Hon är en aktiv jaktlabbe som behöver...
Svar
13
· Visningar
3 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka