Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Hejsan! Jag ska köpa en labradorvalp snart, men jag har ingen aning om vad man ska ge dom. :love: Vissa säger att valpfoder...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: sky_fly
·
Övr. Hund skicka in bilder på era hundar och berätta vilken ras det är :D Jag har tre hundar.. Hugo - bearded collie, 8 år (har ingen... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 249
Senast: ERIKSSON
·
Övr. Hund Min Leonberger haltade lite på ena frambenet. Vad kan ha hänt? Är det farligt? Hon är inte van vid trappor, det har vi här i...
Svar
7
· Visningar
1 840
Senast: linafina
·
Övr. Hund Hejsan! Ska precis till att köpa en Sheltie (shetland sheepdog) och behöver hjälp med att komma på ett namn på bokstaven B.. Det är en... 2
Svar
36
· Visningar
2 169
Senast: Mithalagos
·
N
Övr. Hund Jag tänkte köpa en Jack Rusell Terrier:) men måste man ha täcke på dem när det är vinter o kallt/regnigt ute??
Svar
4
· Visningar
652
Senast: toughcookie
·
C
Övr. Hund Jag har en border collie på 14 år som är hur pigg som helst och jättesnäll. Tyvärr är han lite smal och jag undrar vilket foder som...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: ERIKSSON
·
Övr. Hund Min hund, 1år och 4 månader gammal var i onsdags riktigt dålig i magen. Det var löst som vatten. Han fick ingen mat den dagen och igår...
Svar
9
· Visningar
31 980
Senast: Philosophia
·
H
Övr. Hund Täkte höra om ni brukar ha med er hund i stallet? Eller vad ni tycker om det? 2
Svar
22
· Visningar
3 476
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Letar ju ny hund och vill gärna ha en unghund, så när djurens vänner hade annons inne igår ringde jag givetvis. Fick numret till en...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: TinyWiny
·
L
Övr. Hund Jag ger inte min valp valpfoder eftersom att jag från flera håll hört att det inte är bra. Men VARFÖR är egentligen inte valpfoder bra...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: plymen
·
Övr. Hund Hejsan! Min lilla älskade sally:love: är ett öronbarn:( och hon e väldigt varm i sina öron, som bakterierna älskar:mad: Jag har...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Casper
·
Övr. Hund http://www.kossan.se/roliga-filmer/hund_fuskar_i_taevling.htm
Svar
10
· Visningar
963
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Vad betyder det?? Min hund har just fått den diagnosen.
Svar
1
· Visningar
2 224
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund I onsdagskväll hände det som inte får hända. Jag har en 4½-årig Mittelspitz-tik som brukar vara med när jag är i stallet & jobbar med...
Svar
2
· Visningar
2 689
Senast: mian1
·
Övr. Hund Är det någon som har en American Akita??? Kan du i så fall berätta lite om den. Hur vaktig är den?? Hur är den att ha lös?? Mycket...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Theci
·
Övr. Hund Hur skriver man bäst och säkrast papper på att hunden omplaceras? Drömfamilj med hästgård på landet, de får pengar nästa vecka så det...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Lycanthrope
·
T
Övr. Hund Någon som har en New Founland? Själv har jag det inte, men har drömmar om att skaffa en. :angel: In med bilder!
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Solis
·
Övr. Hund ååååhhhh... vilken jävla idiot jag är... jag har lyckats anmäla min hund till fel klass - hur fan gör jag nu??? åå e så less så jag...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Grana
·
Övr. Hund ... har gjort entré här hemma, vad sägs om denna lilla sötnos? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 463
Senast: plymen
·
Övr. Hund Men några jäklar har gett sig tusan på att vandalisera vår klubbstuga och vårt klubbområde, varför?????? Inbrott skedde förra...
Svar
9
· Visningar
756
Senast: LillaMy84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka