Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Håller på att fylla i en anmälan för jaktprov och frågan Är hunden utställningmeriterad dyker upp. När kan man kalla en hund...
Svar
1
· Visningar
1 595
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hejsan hej! Jag har ett nytt utst tält (kommer just nu inte på vad det heter,märket alltså) men tältet är ganska avlångt och syntes typ... 2
Svar
21
· Visningar
7 011
Senast: Smulis
·
Övr. Hund En fundering. Pratade med en tjej vars hund (stor rottis) är ganska dominant. En tuff kille som går lite sin egen väg och är ganska...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Sol
·
Övr. Hund Har i helgen varit på internationella utställningen i sjulnäs. Och idag upptäckte jag att Maltes kritiklapp hade fel numer. Numret på...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Kan man söka efter utställningar med en specifik domare någonstans? Vi ställde hastigt och lustigt för en väldigt trevlig domare i...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Min gamla haltar på ett bakben, rejält. Hon vill helst inte stödja på benet och hoppar nu fram på 3 ben. Speciellt märks det när hon har...
Svar
3
· Visningar
1 337
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vi har precis flyttat till hus med stor tomt så jag och sambo funderar på att skaffa hund,inte just nu men inom ett år.Sambon`s son bor...
Svar
5
· Visningar
6 055
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju och nu är mitt liv rejält förlängt :rofl::rofl: Telefonen ringde och en man frågade efter... 2
Svar
23
· Visningar
1 824
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Rent genrellt, hur mycket ska man i det vardagliga 'bry sig om' att hunden har C-höfter? Hunden är en 'familjehund', ska inte gå agility...
Svar
5
· Visningar
2 210
Övr. Hund är ev. på gång att ta hand om en f.d. löphund och jag undrar hur mycket '"jakt" det brukar vara i dom. Denna är flitigt tävlad och... 2
Svar
21
· Visningar
3 334
Övr. Hund Jag har en whippet som jag ställer ut lite men jag har ett problem i ringen... Hon vill inte springa ordentligt! Det brukar gå hyffsat...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: Gecko
·
Övr. Hund hur lång tid tar det att få ett pass till hunden? alltså inte totalt sett med rabiesvaccin utan bara passet? vad kostar den biten på...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Jag tycker att dom är sååå fula i ansiktet. Trodde jag.. Nu har jag gått och kärat ner mig i vanlig ordning.:angel::smirk: En vän har...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: MatildaVivvi
·
Y
Övr. Hund Hej.. Behöver tips på sätt at få Chilli 13v rumsren... Vi har nu haft henne i en månad.. Har följt de rekomendationerna att gå ut efter...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Om man skulle inrikta sig till enbart strävhåriga hundar. Vad skulle ni rekommendera då? Alltså en aktiv hund, med förutsättningar... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 224
Senast: falukorw
·
J
Övr. Hund På Onsdag eftermiddag kommer äntligen min lilla valp hem. :rofl: Tänkte göra det sista inköpsrycket imorgon efter jobbet. Har...
Svar
9
· Visningar
1 183
S
Övr. Hund Jag ska ha en valpkurs i höst efter ganska många års uppehåll och har lite funderingar. VAd tycker ni är optimalt vad gäller "tätheten"...
Svar
1
· Visningar
600
S
Övr. Hund Jag har sett några bilar som har en dekal där det står typ: "hund i bilen - håll avståndet" Någon som vet vart man får tag på en sån?
Svar
1
· Visningar
822
Senast: _husmusen_
·
N
Hundträning Ska ställa ut valpen för första gången i augusti och undrar hur allvarligt man ska ta det här med träning inför, och framförallt, vad...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Vilka här inne har en i sin ägo? Jag är sugen på att skaffa en sen när man blivit duktigare och känner att man skulle klara av det... 2
Svar
31
· Visningar
6 250
Senast: Excellent
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka