Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Halo! Vi har tänkt att skaffa en cocker spaniel. Läst en hel del om dom och har förstått att det är en hel del jobb med deras päls om...
Svar
3
· Visningar
2 059
Senast: emgard98
·
Övr. Hund Har ni hunden, med på jobbet? Hur gick att introducera hund/arbetskollegor? Vad jobbar ni med? Har just nu med min till mitt...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: raggarn
·
Övr. Hund Hämtade hem min nya byracka för en vecka sedan, så nu är det väl dags att presentera underverket. Han är en väldigt pigg&aktiv herre...
Svar
17
· Visningar
1 141
Senast: waldorff
·
Övr. Hund Vill göra en tråd tillägnad lilla Selma, som var tvungen att avlivas igår kväll... En cavaliervalp som min syster bara hann äga i 4...
Svar
16
· Visningar
1 135
Senast: _flugan_
·
N
Övr. Hund Börjat fundera rätt mycket ang detta. Under den tid vi haft hunden har det vid flera ggr när man träffat hundar ute, lett till rena...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Fattar inte vad som har hänt med Birk. Han beteer sig jätte konstigt! Vi gick ut på promenad nyss, och när vi gått ca 20 meter så... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 396
Senast: Centaur
·
I
Övr. Hund Ni som har boxer ganska kan berätta lite om sina hundar. Hårar boxern mycket? Är det en hund som är lättlärd eller är det en gangster...
Svar
8
· Visningar
3 723
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Hittade en schäfer till avel. och schäfern sägs ju vara brukshundarnas nummer 1. Det syns väl tydligt att det är en hund byggd för att... 10 11 12
Svar
222
· Visningar
30 914
Senast: PIRU
·
S
Övr. Hund Igår klockan 07:30 tog jag bort tanten, 13½ år gammal. Hon blev dålig i måndags, på tisdagen ringde jag veterinären och bokade tid för...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Gecko
·
Övr. Hund För en stund sedan kom vår 2åriga husky lös, och vår utekanin hade rymt i samma veva. Tyvärr slutade det illa för vår fina kanin:(... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 982
Senast: escodobe
·
K
Övr. Hund Jag var och hälsade på hos min mamma förra veckan, hennes Chihuahua hane på 6år hade då funnit sig en "hundbädd" bland mammas garner...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: HumleMumlan
·
Övr. Hund http://www.pjasenshundhem.se/extrainfo5.php
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Var hittar jag uppgifter om var L-tester utförs? Finns inget på polisens sidor tex.
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: Luff
·
Övr. Hund Istället för en tråd om vilken ras man kan tänka sig, vill jag att ni tänker tvärtom:) Vilken ras skulle du aldrig vilja ha? Ta... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
15 327
Senast: mallotten
·
Övr. Hund *Suck* http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1112390,00.html NÄR ska det göras nåt åt dessa instabila hundar...
Svar
19
· Visningar
1 199
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har nyligen kastrerat min hanhund. 3:e dagen idag. Såret ser fint ut och jag har tvättat med koksaltlösning 1 gång om dagen för att... 2
Svar
28
· Visningar
24 273
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund * vet inte om denna ligger rätt! MIn mamma o dom har ett lantstället utanför sala. Där bor det en gammal tysk som har en hund som är...
Svar
7
· Visningar
1 283
Senast: Jalapaleno
·
E
Övr. Hund Hur länge växer hundar? Har hört att dom slutar växa runt 6 månaders ålder, är det sant? Är lite orolig att min valpis ska bli...
Svar
5
· Visningar
5 967
Senast: Smulis
·
D
Övr. Hund Läste precis det här och fick mig en tankeställare. http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=500889 Bra att hon blev nekad att ta...
Svar
16
· Visningar
1 559
Övr. Hund Tog hand om en hund i somras som jag övettog från några som hade hittat honom som valp på gatorna i colombia. han var med mig...
Svar
15
· Visningar
3 690
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka