Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Min lilla tjej älskar allt och alla. (bortsett från otäcka igelkottar eller harar och liknande som plötsligt dyker upp...då reser man...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund Hela kroppen skakar, det bara skriker NEJ inom mig och jag gråter, gråter, gråter. Jag vet inte hur jag ska fortsätta. Allt känns... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 371
Senast: Morpan
·
Övr. Hund För första gången har jag två hundar och jag har lite funderingar. Loka flyttade in igår och hon är (så gott som) jämngammal med Billie...
Svar
4
· Visningar
1 066
R
Övr. Hund Jag har en liten gårdshund, ett mycke glatt köp. Nuförtiden är jag då aldrig ensam och jag har en liten värmekudde under täcket och som...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: superstar
·
L
Övr. Hund Kikade på en hemsida om utställningar alldeles just. Där stod det att den officiella utställningen jällde bruksraser. I övrigt kunde man...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jhapp, fullbokat och bortlottad blev pappas riesentik till mentalbeskrivningen. Men, det måste ju gå att göra den någon annanstans...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: Turali
·
Övr. Hund Det suger regält i valptarmen just nu..... Har varit på rallylydnadskurs i helgen och de pratade om valp/unghund som var hemma och...
Svar
14
· Visningar
912
Senast: Acses
·
Övr. Hund Detta har blivit ett litet problem, just möta och gå förbi andra hundar i koppel. Han har inga problem att umgås med andra hundar, går... 2
Svar
24
· Visningar
2 684
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund CHCH FINUCH Den vet jag LUCH NORDUCH och den NV-00 WW-00 2
Svar
20
· Visningar
2 401
Senast: Kamomilla
·
B
Övr. Hund Hörde på radion att dom kanske ska införskaffa någon typ av lag på vilka som ska få ha hundar.. Någon som hört något om det? Själv... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
9 282
Senast: MrsScabtree
·
X
Övr. Hund Är väldigt nyfiken på denna ras, och vill veta så mkt som möjligt. Det är inte aktuellt med hundköp för tillfället men vill ha lite kött...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Sirius har haltat i 2 veckor idag, han fick en veckas vila först och när den inte gick över beställde jag tid på smådjursakuten i GBG...
Svar
10
· Visningar
2 955
Senast: YorkWann
·
R
Övr. Hund Är det någon som vet någon zoobutik som har någorlunda snygga klösmöbler? Jag är så trött på dem där vanliga, jag tycker för övrigt att...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: radiate86
·
Övr. Hund Ja, vad är det värsta inom hundvärlden ni sett? Själv var det för ett antal år sedan som vi var på väg hem till ungern så var vi i...
Svar
17
· Visningar
1 714
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Nu har jag och vovven varit på uställning, stora gällivare utstälningen. Vi var 5 stycken norrbottenspetsar. Jag fick 2 st ettor, ett...
Svar
10
· Visningar
892
Senast: kicki71
·
P
Övr. Hund Hej ! Finns här någon som som kan rekommendera en bra Leonberger uppfödare i Skåne? Det allra viktigaste för mig är att...
Svar
3
· Visningar
1 853
Senast: Smulis
·
H
Övr. Hund jag funderar på att köpa en hund, men jag vet inte vad det kommer kosta (alltså inte inköp utan att ha hunden). det kommer vara en stor...
Svar
3
· Visningar
1 573
Senast: Smulis
·
H
Övr. Hund vad gör ni med era hanhundar när dom fått knna doften av en löptik! min lilla vovve blir galen han ligger, står vid dörren.. eller så...
Svar
8
· Visningar
2 087
Senast: Yrja
·
Övr. Hund För ett par dgr sen började våran hund (4 år) hosta och kvälja. Som om han hade ngt som retade i halsen. Och varje hostanfall slutade i...
Svar
5
· Visningar
33 107
Senast: Yrja
·
Övr. Hund En björn? En SÄL?? Är det en mårdhund kanske? Eller en orm? vääääzzz
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: Tviggy1081