Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur har ni jobbat med inlärning av framförgående? Jag har funderat på ifall jag kan använda mig av musmatta som target även här... 2
Svar
20
· Visningar
4 271
Senast: Milosari
·
Övr. Hund hej skulle vara kul om ni kunde lägga in bilder o lite fakta om eran amstaff:) detta är min "bebis" ägare:jag namn: Nikita... 2
Svar
28
· Visningar
2 872
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund Jag bor i en liten by och är ute och går med mina hundar flera gånger om dagen. Det händer då och då att någon har sin hund lös och den...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Rajja http://i23.photobucket.com/albums/b367/Et_flickan/rajja5.jpg Och låt mig presentera Rocky :)...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Idag har jag och mitt yrväder vart ut på vår första utställning! Jag har ju vart jätte nervös över hur min grabb skulle sköta sej. Men...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: Instant
·
G
Övr. Hund Såg en bild på den här rasen (som jag inte kände till mer än till namnet) och tyckte den var så fin så jag var tvungen att ta reda på...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: glee
·
Övr. Hund För 5 min sprang två hundar förbi här utanför, och jagade en bock. geten som för ett par dar sen var högdräktig syntes inte till...
Svar
16
· Visningar
3 442
Senast: Calazirya
·
F
Övr. Hund Finns det någon här som använder deta som komplet hundfoder? Alltså bara frolic.. jag ger mina hundar frolic som belöning och dom... 2
Svar
25
· Visningar
3 365
Senast: Victoria_93
·
Övr. Hund Om man på en utställning får kommentaren "ger ett tungt intryck" Menas det då att hunden är tjock eller att den ser ut att vara...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund ...i Falköping i juli???? Själv funderar jag på att ställa Riggo på den inofficiella utställningen, den 28 juli bara för skojs skull...
Svar
1
· Visningar
688
Övr. Hund Några förslag om vad man kan fylla Kongen med???
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: peace
·
L
Övr. Hund Har de alltid problem i båda höftlederna eller kan det sitta i bara ena sidan?
Svar
7
· Visningar
1 120
A
Övr. Hund Jag vet, jag kan också bli trött på alla trådar om hundnamn, men nu är det verkligen kaos i skallen. Får hem en valp av hankön snart...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: Morpan
·
N
Övr. Hund Jag kommer att vara tvungen att ta med min valp och lämna henne i bilen ca 30 minuter idag. Det är mulet och blåser, och jag har låsbara...
Svar
19
· Visningar
2 081
Senast: nässla
·
Övr. Hund Jo det är så att jag har tänkt att köpa en Jack Russell hane. Han är jätte fin och allt. Så sa uppfödaren att hanen är inmönstrad men...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: ino_124
·
F
Övr. Hund Hur lång tid brukar det ta för den att dimpa ner i brevlådan från beställningen?
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Hund Hur får jag min "nyköpta" hund (border collie/groendal) att sluta tugga och äta på stenar? Har aldrig haft hund som gjort det...
Svar
1
· Visningar
3 016
Övr. Hund Vad tyckte ni? Tyckte det var helt meningslöst egentligen. Tyckte dock att SKKmänniskan(även om hon inte verkade så påläst) och...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Våran Leonberger ska ju fått ett nytt hem en period, om någon vecka. Schabradoren stannar med mig, följer med till chaparral i...
Svar
3
· Visningar
724
F
Övr. Hund Här är en lite rolig tråd där man ska lägga in bilder där man är tillsammans med sin hund. Jag vill gärna se härliga bilder som visar... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 728
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka