Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund det finns säkert en miljon sånahär trådar, men jag ärinte så bra att leta :crazy: Har en hund som är fyra månader, fick honom för tre...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Priscilla
·
K
Övr. Hund Någon som hört något om en förväntad veterinärstrejk till helgen? Tydligen stänger de ett par djursjukhus som tex Helsingborg. Hörde...
Svar
7
· Visningar
714
Senast: kickikompis
·
S
Övr. Hund Har en blandras mellan drever/tax och nu finns tankar på parning för att se om skendräktigheten går bort. Vi vet att det kanske är...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Snälla söta alla! Lämna inte era hundar ensamma i bilen i värmen. Jag ser så många bakluckor med en kokt hund under så att jag blir... 2
Svar
34
· Visningar
2 474
Senast: Willebillebus
·
L
Övr. Hund När jag fick hem Lewa så hade hon inget intresse för leksaker/föremål överhuvudtaget. Vi har kommit så långt att hon gärna sitter med...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Krasux
·
E
Övr. Hund Vad äter era hundar för sorts foder? Mängd och antal gånger om dagen? Storlek/ålder på hunden? 2
Svar
36
· Visningar
5 169
Senast: Kimz0r
·
D
Övr. Hund Vilken är den sötaste hundrasen som finns tycker ni. lägg gärna in en bild på er favorit. gärna småraser:banana: 2
Svar
33
· Visningar
22 022
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Min hund fick detta medel i går runt 10-tiden på förmiddagen. Enligt vet vet kunde han bli trött i uppmot 24h och blir han alltför seg...
Svar
4
· Visningar
1 462
Senast: replica
·
Övr. Hund Jag undrar om det är lönsamt att avla hundar? Vad kostar det egentligen om man har en tik som amn vill ta valpar med? Det kanske beror... 2
Svar
21
· Visningar
2 355
Senast: elmelts
·
Övr. Hund ...att ta med en 12 veckors valp till SM i Falun, max 7 timmar? Bil dit, tåg hem. Mycket trygg och tuff liten tjej. Om hon följer med...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Gabbi
·
S
Övr. Hund hejsan min hund och jag var ute vid havet i malmö idag och badade för första gång shit vad kul hon tycket det va... men sedan efter...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: sandra861113
·
M
Övr. Hund Vilken värme vi har haft idag... "Kamelen" var helnöjd att få leka med vattenslangen... Badtokig är han också men grannarna säger att vi... 2
Svar
38
· Visningar
3 267
B
Övr. Hund många tycker att e.bd är en sönderavlad hund. men varför det.:mad: jag kommer att skaffa en e.bd .för att det är en sällskapshund 7 8 9
Svar
164
· Visningar
13 649
Senast: matador
·
Övr. Hund Ena whippeten har fått en litet litet sår under tassen, i trampdynan. Märkte att han haltade i morse på väg till hunddagis. Sa till dem...
Svar
9
· Visningar
8 166
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund För 7 år sedan blev vår familj med hund. Hunden var då ett år och hade tidigare varit i min systers och hennes pojkväns ägo, när de...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Om 4 veckor ska jag hämta min lilla Wilgot:D Han är en Jack Russel hane och han är såååå söt... Kommer snart bilder men jag var...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: 3mmaaa
·
P
Övr. Hund Är det nån på Buke som har en Mitsubishi Space star ? Jag är lite intresserad av att köpa en sån, men har inte sett nån "live" ännu...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Pippi´n
·
E
Övr. Hund Nå, vilka är det som hänger här på Hund?:) Berätta lite om er själva och era hundar!:banana: kopiera flera gånger, om du har fler än en... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 400
N
Övr. Hund Har en hund som när han får syn på ngt intressant drar rätt duktigt... E man ute på promenad o det är en annan hund framför drar han... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 163
N
Övr. Hund Sitter och klurar på hur stor vår valp kan tänkas bli som vuxen... Mamman är ganska liten, väger knappt 35 kg i full tävlingskondition...
Svar
5
· Visningar
9 808
Senast: stall_tarv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka