Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Vi var med hundarna i Lomma och badade då en "kärring" talade om för mig att jag var tvungen att koppla mina hundar (de besvärrade...
Svar
5
· Visningar
2 199
Senast: J3O
·
Övr. Hund Visa bilder på din hund tillsammans med matte/husse! Tog lite bilder idag och kom på att jag skulle slänga in dem i en sån här tråd...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: nyponros
·
E
Övr. Hund en hund som har bleve illa behandlad sen han föddes..den är så rädd att han vill kryppa ur sin egen kropp vad gör man? han vakta den han...
Svar
8
· Visningar
919
Övr. Hund http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=843172&lid=puff_843171&lpos=lasmer Kommentarer? Om det kan påverka länder som har... 2
Svar
31
· Visningar
2 516
Senast: CA
·
Övr. Hund Var det någon som förstod vad dekalen man fick av SKK står för? Säker i bilen? Vaddå? Att man har lastgaller som gällde för "säkrad...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Är det någon här på Buke som har Löwchen, eller har erfarenhet av rasen? Näe, jag ska INTE köpa en hund till, men titta kan man ju...
Svar
1
· Visningar
1 069
Senast: Kamomilla
·
H
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar lämnar ni dom ensamna hemma på dagarna? Om hur länge? 2
Svar
23
· Visningar
3 346
Senast: blomman_
·
Övr. Hund Jag å Pim ska nu på vår första utställning, Anmälde honom nyss. Problemet är ju att ja inte har en blekaste aning om hur det går...
Svar
12
· Visningar
1 643
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Får jag bli din hund? Lilla Råda, 5 veckor.
Svar
17
· Visningar
1 057
D
Övr. Hund Har bott här i fyra år men hittar inget vettigt ställe att bada på. Bor i Tumba, har inte bil... Är det någon som bor här som har koll...
Svar
14
· Visningar
4 345
Senast: DeliriumTrigger
·
Övr. Hund okej. har en schäfer/tervueren/jämthund tik på snart 2 år som är extremt revirvaktande. grejen är att vi har 3 katter i samma lägenhet...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: tazza
·
C
Övr. Hund Var och badade igår en kilometer från där vi bor, tyvärr är det ett par sommarstugor där och sommarstugeägarna kom fram till oss och sa... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 049
Senast: J3O
·
Övr. Hund Jag undrar lite över detta med hur mycket valpen ska "motioneras". Jag vet att valpen ska leka egna lekar och lulla fram i egen takt...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: Aragorn
·
Övr. Hund För ungefär en och en halv vecka sedan fick min hund blodiga diarréer och lite kräkningar. Jag funderade över enterit men djursjukhuset...
Svar
12
· Visningar
4 560
Senast: Aliide
·
J
Övr. Hund :bump: Hjälp mig att hitta det perfekta namnet till min hund. Från början var det tänkt att vi skulle ha en tik. Hon skulle få namnet...
Svar
18
· Visningar
2 748
Senast: Turali
·
S
Övr. Hund ja här ser ni mi vovve när vi är ute på en promenad.. och kossorna hehe så är det när man är nära granne med dom... bilderna är så där...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Finns det några här som kan tänka sig att ge mig lite olika tips om hur jag kan lära min hund att sändas till rutan som är nytt moment i...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: hasselby
·
Övr. Hund :cry:Upptäkte för ungefär en vecka sedan en mjuk knöl bredvid Ronas ena tutte. Tänkte att vi skulle till veterinären nästa vecka när...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: R8n
·
  • Låst
Övr. Hund Finns det några Dalmatiner-ägare här? Jag har ingen erfarenhet av rasen, så vill gärna höra för och nackdelar! De egenskaperna jag...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Jadzia
·
F
Övr. Hund Hur ligger det till nu egentligen? Jag får olika uppfattning hela tiden, kommer kuperade att få ställas ut? Som jag uppfattat det så...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka