Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag hade min f.d svärmors ena rottweiler tik så mycket jag bara kunde i över 2år och blev helt såld på denna rasen. Funderar nu på att...
Svar
3
· Visningar
1 257
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Säker på att jag läst nånstans att det finns något som just dessa raser är överkänsliga för och kan dö om dom får i sig det. Men minns...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: starcastle
·
A
Övr. Hund Någon som vet om det finns några kända reaktioner av Bio-banden? Någon som har märkt något på sin hund?
Svar
9
· Visningar
1 515
Senast: Rotterö
·
L
Övr. Hund Jag har som smått börjat köra lite spår med Midas och på den biten är jag i princip helt grön. Jag körde iofs en del med Rottisen, men...
Svar
9
· Visningar
2 653
Senast: liten82
·
Övr. Hund I helgen var vi på besök hos min familj 25 mil hemmifrån och självklart skulle hunden med. Vi visste att resan skulle bli påfrestande...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: EmelieK
·
T
Övr. Hund Vi har precis fått hem en åttaveckors blandisvalp. Funderar på hur man ska uppskatta hennes vuxen vikt. Hon är en blandning av...
Svar
9
· Visningar
8 038
Senast: trip
·
I
Övr. Hund Jag hittade min lilla söta, goa & alldeles hopplösa Tess död för några timmar sedan. Min dotter hade gått en promenad och bundit henne...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 560
Senast: ikaros227
·
I
Övr. Hund Är det någon här som har haft ett liknande problen och lyckats att komma tillrätta med det så att det fungerar ok iaf.? Har en 2-årig...
2
Svar
22
· Visningar
2 409
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Jag måste bara berätta vad min jaktgolden Gimmie gjorde idag :) Hon är så tokig och rolig så det är inte klokt, hon får mig att skratta...
Svar
4
· Visningar
830
Övr. Hund Nu är vi nära slutet... Eftersom Lucas inte blivit bra efter alla operationer så bestämde vi en ny tid hos veterinären. Mamma åkte...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: plymen
·
M
Övr. Hund Någon med denna underbara ras? Jag har en briard-gosse på snart 1 år :D han är uunderbar!!!! :love: :love:
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Miyuki
·
Övr. Hund En vän har fått svar på allergi prov på sin hund och det var minst sagt nedslående. Hunden var allergisk mot i princip all sorts...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Till en alldeles bedårande liten labradorhane - se bilderna. Han är 5v idag och vi hämtar honom om 2.5v *längtar* :love...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: EmelieK
·
K
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är ngn av er som har provat fodret Nutram. Tycker det ser ganska ok ut när man läser på hemsidan.
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Vagis
·
Övr. Hund Fullständigt idiotisk fråga, uppenbarligen, men jag hajjar inte hur jag lägger in en bild (foto) i mitt inlägg!! Helppp!
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund :cry: :cry: Jaha, så var det hennes tur att få vandra vidare i sitt liv. Guuud va tomt det blir, ingen som blir sådär över glad när...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: MulleMonster
·
T
Övr. Hund Min tik gick tom denna gång vilket var en enorm besvikelse, men det satte igång lite funderingar. Tiken har en kull sedan tidigare...
Svar
19
· Visningar
4 498
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Åtta små schäfrar föddes idag, och det verkar högst troligt att en blir vår. Uppfödaren har inte direkt en lista där man står i en viss...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: linafina
·
Övr. Hund :love: :love: :love: Tagen i rätt ögonblick och fångar aussiens innersta väsen rätt bra tycker jag :angel: :D :D
Svar
13
· Visningar
1 013
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag har råkat ut för en situation som jag tycker är väldigt besvärlig och som inte löste sig som jag förväntat mig. en bekants hund...
2
Svar
25
· Visningar
2 002
Senast: Madame_MS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp