Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är ngn av er som har provat fodret Nutram. Tycker det ser ganska ok ut när man läser på hemsidan.
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Vagis
·
Övr. Hund Fullständigt idiotisk fråga, uppenbarligen, men jag hajjar inte hur jag lägger in en bild (foto) i mitt inlägg!! Helppp!
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund :cry: :cry: Jaha, så var det hennes tur att få vandra vidare i sitt liv. Guuud va tomt det blir, ingen som blir sådär över glad när...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: MulleMonster
·
T
Övr. Hund Min tik gick tom denna gång vilket var en enorm besvikelse, men det satte igång lite funderingar. Tiken har en kull sedan tidigare...
Svar
19
· Visningar
4 499
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Åtta små schäfrar föddes idag, och det verkar högst troligt att en blir vår. Uppfödaren har inte direkt en lista där man står i en viss...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: linafina
·
Övr. Hund :love: :love: :love: Tagen i rätt ögonblick och fångar aussiens innersta väsen rätt bra tycker jag :angel: :D :D
Svar
13
· Visningar
1 013
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag har råkat ut för en situation som jag tycker är väldigt besvärlig och som inte löste sig som jag förväntat mig. en bekants hund...
2
Svar
25
· Visningar
2 002
Senast: Madame_MS
·
Z
Övr. Hund Nu vill jag se vilka som har golden (goldenblandningar är också välkomna) här på buke. Skriv gärna namn, ålder och vad ni gör med era...
2
Svar
23
· Visningar
1 859
Senast: pumah
·
Övr. Hund ...en bit på stora vägen med våran golden valp som är ca 7 månader. vi hade passerat vägen och efter en bit släppte jag honom, då...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Gabbi
·
Z
Övr. Hund snälla hjälp mig hitta vettiga uppfödare som föder upp lågställda JRT och som registrerar dem inom SKK. Tacksam för all hjälp!
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Jaahl
·
R
Övr. Hund ....Kan man ställa ut en hund med Veras ärr som kommer att bli när benet läkt? Kan man överhuvudtaget ställa en hund vars ben har varit...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 552
Senast: Tina Thomsen
·
Övr. Hund Igår va vi i sommarstugan,farsan o hans familj+hundar brosan o jag o min lilla familj o vår hund då.. Efter maten solade vi o då...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: J3O
·
C
Övr. Hund Undrar vilka djursjukhus el djurkliniker som ligger nära Markaryd där man kan utföra ultraljud på hjärtat? Har letat runt men inte...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Mikan
·
K
Hundträning Hej igår så hämtade jag en gråhundsvalp på 8 veckor. :) Men den gillar inte ju inte när husse sk ahe på kopplet :smirk: åå det förstår...
Svar
16
· Visningar
1 843
Senast: J3O
·
L
Övr. Hund Hej alla hundägare. Jag undrar vad ni som jobbar 100% varje vecka gör för att eran hund inte ska vara ensam 8 timmar i veckan?
2
Svar
22
· Visningar
1 879
Senast: Zewz
·
Z
Övr. Hund Var kan jag hitta var det ordnas sådana kurser någonstans?
Svar
3
· Visningar
896
P
Övr. Hund Idag hände nåt kul på promenaden. Vi gick en liten lugn runda och plötsligt tvärstannar min flatt, stel som en pinne var hon, och...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: plymen
·
Övr. Hund Låt mig pressentera Balder-Balder Gunhild Godmode Snart min Eurasiertik, 6 v på bilderna! Och om 10 dagar är hon hemma hos...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag är nu less på mig själv och att Sisko inte lyssnar. (Sisko är en 9 år gammal Siberian husky, tik.) Hon kan gå från exemplarisk...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: malumbub
·
Z
Övr. Hund och inte få höra något i tid. Fick igår hem en hund som jag sålde för 2 månader sedan. Nog för att hunden har vuxit under tiden den...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Zink
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp