Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag har råkat ut för en situation som jag tycker är väldigt besvärlig och som inte löste sig som jag förväntat mig. en bekants hund...
2
Svar
25
· Visningar
2 005
Senast: Madame_MS
·
Z
Övr. Hund Nu vill jag se vilka som har golden (goldenblandningar är också välkomna) här på buke. Skriv gärna namn, ålder och vad ni gör med era...
2
Svar
23
· Visningar
1 860
Senast: pumah
·
Övr. Hund ...en bit på stora vägen med våran golden valp som är ca 7 månader. vi hade passerat vägen och efter en bit släppte jag honom, då...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Gabbi
·
Z
Övr. Hund snälla hjälp mig hitta vettiga uppfödare som föder upp lågställda JRT och som registrerar dem inom SKK. Tacksam för all hjälp!
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Jaahl
·
R
Övr. Hund ....Kan man ställa ut en hund med Veras ärr som kommer att bli när benet läkt? Kan man överhuvudtaget ställa en hund vars ben har varit...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 552
Senast: Tina Thomsen
·
Övr. Hund Igår va vi i sommarstugan,farsan o hans familj+hundar brosan o jag o min lilla familj o vår hund då.. Efter maten solade vi o då...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: J3O
·
C
Övr. Hund Undrar vilka djursjukhus el djurkliniker som ligger nära Markaryd där man kan utföra ultraljud på hjärtat? Har letat runt men inte...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Mikan
·
K
Hundträning Hej igår så hämtade jag en gråhundsvalp på 8 veckor. :) Men den gillar inte ju inte när husse sk ahe på kopplet :smirk: åå det förstår...
Svar
16
· Visningar
1 845
Senast: J3O
·
L
Övr. Hund Hej alla hundägare. Jag undrar vad ni som jobbar 100% varje vecka gör för att eran hund inte ska vara ensam 8 timmar i veckan?
2
Svar
22
· Visningar
1 881
Senast: Zewz
·
Z
Övr. Hund Var kan jag hitta var det ordnas sådana kurser någonstans?
Svar
3
· Visningar
897
P
Övr. Hund Idag hände nåt kul på promenaden. Vi gick en liten lugn runda och plötsligt tvärstannar min flatt, stel som en pinne var hon, och...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: plymen
·
Övr. Hund Låt mig pressentera Balder-Balder Gunhild Godmode Snart min Eurasiertik, 6 v på bilderna! Och om 10 dagar är hon hemma hos...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag är nu less på mig själv och att Sisko inte lyssnar. (Sisko är en 9 år gammal Siberian husky, tik.) Hon kan gå från exemplarisk...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: malumbub
·
Z
Övr. Hund och inte få höra något i tid. Fick igår hem en hund som jag sålde för 2 månader sedan. Nog för att hunden har vuxit under tiden den...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Zink
·
Övr. Hund För ikväll åker vi till finland och när vi kommer tillbaka på måndag morgon har vi med oss en liten 9-veckors sötis! Allt är packat...
Svar
9
· Visningar
827
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Här är nyaste bilderna på min hund tagna på Rocklundautställningen! Öronen är lite halvdassiga och han skulle gärna...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Jag vet att det finns många sånna här trådar men jag hoppas ändå att vi kan få lite tips och råd, tycker det är en hel djungel med alla...
2
Svar
27
· Visningar
4 805
Senast: barajag...
·
M
Övr. Hund Jag är hemma och är sjuk idag och då är hunden med mig.. problemet är att han är såå utråkad då jag knappt har ork att gå upp för...
Svar
6
· Visningar
698
Senast: plymen
·
Övr. Hund Tiken var full med valpar och jag är överlycklig! Hoppas nu att där är en liten pojke åt mig. Jag är så spänd att jag spricker snart :D...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 377
Senast: linafina
·
Övr. Hund Japp, nu är de här igen. Fästingarna! Lilla vovven är med mig i skogen varje dag och jag har redan börjat hitta massor av fästingar på...
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: Alfakrulls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp