Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu måste ni hjälpa mig att bestämma mig. :cool: Nu har jag i all afall inte så många namn kvar men jag bara kan inte bestämma mig...
2
Svar
33
· Visningar
2 225
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Vände mig till en rekommenderad instruktör på jaktretriever som skulle vara väl insatt i stresshantering hos hund. Skickade ett litet...
Svar
11
· Visningar
1 242
Övr. Hund Alla mina djur hemma är veterinärvårdsförsäkrade, och det kommer valpen också att bli. Hittills har jag aldrig behövt välja på...
Svar
14
· Visningar
2 377
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vill bara påminna er alla där ute att ringa upp veterinären och se till att få ett recept på cortison. Det är livsviktigt att ha...
2
Svar
23
· Visningar
2 689
Senast: kickikompis
·
H
Övr. Hund När kan jag låta min hund börja träffa mina bekanata? Hur många dagar bör man vänta? Fick just reda på att en släkting ska komma på...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: Mindra
·
N
Övr. Hund Våran kille är glad av sig. Lite väl glad ibland. När han ser oss eller andra människor ute o han vill hälsa så hoppar han. O...
Svar
5
· Visningar
2 808
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Jag var ute på morgonrundan med min hund imorse vid 8-tiden. Gick den vanliga rundan (skogsområde mellan bostadshus), och när jag kommer...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: tazza
·
Övr. Hund Måste en hund vara vaccinerad varje år för att få gå in på en hundutställning? Är ju tänkt att uppfödaren ska träffa min Ronja nästa...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Solis
·
Övr. Hund Våran lille hane kissade precis ner sig! Han låg och halvsov på golvet och så börjar det strila och blir en pöl. Han vaknar till och...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Aliide
·
U
Övr. Hund Jag har en 1½ årig schäfer som är helt underbar vissa stunder & han lyssnar jätte bra. men när man träffar på andra hundar på gatan så...
Svar
5
· Visningar
952
Þ
Övr. Hund Jag skulle vilje se era borderterrier, så kom igen och ladda upp! Dom är ju sååå underbart söta :love:
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Þota
·
A
Övr. Hund Härom dagen när jag var ute o gick med hunden så började han stoppa in stenar i munnen! Jag sa loss och han spotade ut dom. Har hört...
Svar
1
· Visningar
1 172
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Hund Såhär ser det ut om man är hund i USA under halloween.:angel: . Tur att det inte är det varje dag
Svar
6
· Visningar
835
Övr. Hund Lajkan är sjuk. Jag tror det är tredje dagen för honom på Strömsholms idag och ännu har de inte hittat något fel. De har tydligen...
2
Svar
36
· Visningar
4 805
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Köpte ny digitalkamera så nu kan det äntligen bli nya kort på vovven så här blev bilderna på min fina kärlek.. Komentera gärna om ni...
Svar
8
· Visningar
756
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund 1 år 10 maj Vi skall röntga höfter och armbågar + vacsinera och kolla om örat är läkt. Så i morgon får vi hålla tummarna att allt...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund Man hör så många olika röster om det här med att cykla med hunden. Vissa säger att man absolut inte ska cykla med någon hund alls &...
Svar
12
· Visningar
3 847
Senast: Bansan
·
L
Övr. Hund Efter många månaders letande har jag äntligen hittat rätt valp En Dvärgschnauzertik, 5v på bilderna. Jag hämtar henne 1/6 :bump...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Ohh idag upptäckte jag att Minst 3-4 tänder hos min tik är lösa framme på underkäken!:eek: Alltså,inte lösa "lösa" utan dom sitter...
Svar
13
· Visningar
2 994
Senast: wtf
·
L
Övr. Hund Blev filmad idag när jag tränade hundarna, lika nyttigt varje gång! Här är lite följsamhetsträning med Eya (11 veckor gammal)...
2
Svar
23
· Visningar
1 710
Senast: BigStreet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp