Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Tittar runt en hel del om olika hundraser eftersom jag väl tänkt försöka införskaffa min första hund någon gång när jag fått ett jobb...
Svar
19
· Visningar
3 735
Senast: mardley
·
H
Övr. Hund Det känns jobbigt. I dag sprang han efter en kille som spelade basket, jag sprang i motsatt riktning och ropade uppmuntrande mot honom...
Svar
13
· Visningar
3 093
Senast: Gabbi
·
S
Övr. Hund jag har två tikar som alltid har gått i hop inget bråk lekt och sovitt och ätit tillsammans. förra året flyttade vi upp till jämtland...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Kira
·
Övr. Hund Ni som har denna hundras, berätta allt ni vill och kan om den! Gräna bilder på era egna hundar :) Har varit och tittat på sådana hos...
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: PiaPP
·
A
Övr. Hund hej någon som kastrerat sin han hund?varför isåfall... fundera på o göra det med min o behöver ha råd både neg o positiva saker..:banana:
2
Svar
25
· Visningar
1 720
Senast: angel83
·
Övr. Hund Ja, nu har jag insett att det här funkar nog inte.. Ska sätta ut en annons på min lilla bejb. Har inte råd att föda två stora hundar...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 665
N
Övr. Hund Det finns ju alltid trådar med finaste hundbilderna, bildtrådar för vissa raser och så. Jag vill ha en tråd med misslyckade...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 077
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag håller ju på att kolla lite på olika raser, för ett ev senare köp. Jag har tittat lite på pyreneisk vallhund, portugisisk...
Svar
2
· Visningar
1 132
Senast: Willebillebus
·
Övr. Hund Va ute och promenerade och lyssnade på hakuna matata och Tilly tyckte det lät konstigt ^^
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Vi var några som fick en rejäl predikan om att hundar måste hållas kopplade av en hundrädd person. Men jag måste få säga.. Att om...
Svar
18
· Visningar
1 361
Senast: Brandgul
·
A
Övr. Hund Jag bor i villa med en liten tillhörande tomt. Vi har två hundar. Då jag gärna skulle vilja kunna ha dörren öppen på somrarna och även...
2
Svar
20
· Visningar
1 916
Senast: Fiffi1
·
B
Övr. Hund Vad ska man tänka på om man överväger att skaffa en omplacerings hund? :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Borboleta
·
L
Övr. Hund Fungerar dom? Har en hund som inte är så lydig, eller ska man säga ; En bra kondition? Han lyssnar inte så bra. Kan man använda en...
Svar
11
· Visningar
986
Senast: liten82
·
S
Övr. Hund Jag vet inte om ni har hört talas om hunden Ronja som blev stulen från sitt hem i februari i år? I alla fall så har hon kommit hem nu...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: aiquen
·
I
Övr. Hund Har du en kamphund? Då kan du bli vräkt! Så lyder en av många rubriker på expressen.se Jag vet inte hur många trådar om detta som...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
11 735
Senast: midnight Rags
·
Övr. Hund Hur fungerar det med regler osv. om man vill ta med sig hund till Danmark i sommar?
Svar
6
· Visningar
4 274
Övr. Hund Hej alla glada: Vi får hem våran lilla valp om knappa 3 veckor men är väldigt oense om namn jag o sambon min :D Han har totalt...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Miss Noora
·
Övr. Hund Hej alla glada: Vi får hem våran lilla valp om knappa 3 veckor men är väldigt oense om namn jag o sambon min :D Han har totalt...
2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Miss Noora
·
L
Övr. Hund Var ute och gick med Eya den vanliga svängen tidigare i eftermiddag, någon som bor i ett hus i närheten av cykelstigen hade hängt ut...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: Nozer
·
Hundträning Jag går med min vovve på brukshundklubben och tycker att själva övningarna och att man kan träna ihop med andra hundar är jättebra, men...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp