Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Är det någon här inne som har en sådan hund eller har erfarenhet av dem. Hur uppfattar ni dem? Jag vill veta allt om dem!
Svar
13
· Visningar
3 826
Senast: Tie
·
Övr. Hund :cry: Mitt liv, min själ, mitt syre Jag älskar dig över allt, jag dör 2
Svar
29
· Visningar
2 796
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag och min 5 åriga norrbottenspets tränar agility för "hemmabruk". Han är jätte duktig på dom flesta hinder (förutom gungan däcket och...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Aningsfull
·
M
Övr. Hund I söndags fick vi hem vår nya familjemedlem, omplaceringshunden Charlie! Han är en tvättäkta stadshund från stockholm, som nu fått komma...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Tviggy1081
·
N
Övr. Hund Jag måste bara få skriva av mig... Är så jävla trött på alla dryga människor som kollar snett, blänger surt osv på mig och vovven. Jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 887
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund vad görs egentligen på ett MH .. berätta gärna för en som är totalt ovetandes om sådana saker..
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund Jag gillar verkligen inte blandraser, visserligen så kan jag tycka att dom är fina och så vidare men jag begriper inte vitsen med att... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 228
Senast: Turali
·
N
Övr. Hund Sjösatte båten igår, o var ute på premiär turen i det fina sommarvädret idag =) Problemet är att här hemma har vi en liten voffsing...
Svar
13
· Visningar
4 638
Senast: Nozer
·
F
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder... Vad har ni för grundlydnad på era hundar? Vilka saker är självklara för er, och som ni haft som en...
Svar
19
· Visningar
1 096
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Jag brukar låna min mosters hund (rottweiler/am. bulldog) och gå på promenader, ut i skogen osv. Jättemysig hund, lättlärd som få. Han...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund När man inte har något bättre för sig hos mormor och morfar går man ut och tar bilder på hundarna, men innan des gjorde jag några filmer...
Svar
1
· Visningar
802
Övr. Hund ..Ja,jag är faktiskt det. Jag har nu grubblat en hel del på det, vilken ras ska min blivande hund vara? Tidigare har mitt "självklara"... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 819
Senast: Sentenced
·
E
Övr. Hund http://www.expressen.se/1.708716 Har ni läst den här artikeln? Det är ju sjukt, hur man kan behandla hundarna så?!:cry: Visst...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Finns det? Min kille som inte har så mkt håt under magen är alldelels rödprickig :crazy: Vad kan man göra? Han verkar just nu inte så...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: Saybia
·
K
Övr. Hund Hittade ett par gamla filmklipp från min lydnadsdebut. Jag vet att det är massa fel, men glöm inte att det var några år sedan. :D...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Krasux
·
R
Övr. Hund Det kanske finns någon här som bor på söder i Stockholm? Isåfall, vilket tycker du är dem bästa promenadstråkerna där? Jag längtar sååå...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Jag har en liten DSG på 1år (Agnes) och hon har varit väldigt lätt o lära o lydig, men nu har ett problem uppstått. Hon har lärt sig att...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Fragile
·
F
Övr. Hund Och ställer hund? Någon dvärgpinscher motståndare som ska krossas tom kanske hehehehe...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Turali
·
B
Övr. Hund Jag vet inte men många tycker det är skillnad i lydnad mellan olika raser... Jag tror ju alla vill att säger du sitt så ska hunden...
Svar
16
· Visningar
1 350
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vi ska antagligen ta hand om en tax som en familj tröttnat på, dock så dök frågan upp i går hemma om vad försärkringen skulle kunna...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Chickengirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka