Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Måste bara berätta om en intressant upplevelse häromsistens. Jag besökte ett gäng tjänstehundar, där man bland annat hade skyddshundar...
Svar
11
· Visningar
980
Senast: plymen
·
B
Övr. Hund Träffade idag på en kelipe när jag var ute... pratade lite med ägaren och det visade sig att (efter vad hon sa) så har jag fått helt fel...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Borboleta
·
N
Övr. Hund Våran kille kommer ibland när man ligger i soffan o verkligen tokslickar i hela ansiktet på oss båda. Ser detta som en söt grej att han...
Svar
10
· Visningar
4 697
Senast: Denver
·
D
Övr. Hund Jag är lite inne på att köpa mig en Australian Sheperd, och undrar nu om någon här möjligtvis har/har haft en? Eller har träffat/ har...
2
Svar
29
· Visningar
2 360
Senast: Dark_Iris
·
Övr. Hund Nu är jag igång igen :p Det är så att våran familj funderar på att skaffa en till hund. Vi bor långt ute på landet och känner att vi...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
23 706
Senast: Horse
·
Övr. Hund Nu behöver jag massor med namnförslag, det ska vara ett kryddnamn som börjar på C och som ska passa en liten herre. Det måste inte vara...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Carand
·
Övr. Hund ... vad har ni att säga om denna ras? Jag är inte riktigt i hundköpartagen, men en vacker dag så SKA jag ha en hund och just nu är jag...
Svar
9
· Visningar
3 550
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Hej! Är det någon som har prövat den där "godis bollen", vet ej namnet på den? Ni vet den man proppar i lite godis i ett hål så ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 530
Senast: Minerva
·
T
Övr. Hund Vill någon byta valp med oss!! Vi har en söt papillontik valp på 11 veckor hon är väldigt framåt och socialmen hon är lite för liten...
2
Svar
21
· Visningar
2 012
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Nu behöver jag lite goda råd!! Jag har precis fått hem en hund från Spanien, som vi är jourfamilj åt. Förmodligen kommer vi behålla...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: plymen
·
Övr. Hund Hur mycket otur kan en människa ha? Kull efter kull efter kull har jag väntat på min guldsobeltik, som sedan blev min sobeltik, som...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: yogurt76
·
L
Övr. Hund Åkte ner till Uppsala med Midas och Eya för en vecka sen, för att hälsa på deras uppfödare (valla får), hälsa på kompisar osv. Har haft...
2
Svar
20
· Visningar
1 676
Senast: liten82
·
L
Övr. Hund Jag har sedan länge varit lite nyfiken på dessa ungerska hundraser. Är det någon här som har några erfarenheter av dem?
Svar
9
· Visningar
2 200
Senast: Nenne1
·
M
Övr. Hund En av mina hundar bröt benet när han var 10 mån. Det opererades och han blev till synes återställd. Idag är han 2 år, en mkt mkt aktiv...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Mindra
·
Övr. Hund Nu kan ni på ett väldigt enkelt sätt mäta upp hur långt ni egentligen går på promenaderna med era hundar. Riktigt intressant att mäta...
2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: Hyacinth
·
N
Övr. Hund Blev lite nyfiken på det idag... Var ute o gick med vovven, o ser längre fram i gräset att ngt slingrar sig. Bort med hunden fort som...
Svar
15
· Visningar
1 977
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vad är skillnaden? Priset, innehållet? Vad tycker ni? Jag har funderart och funderat, men nä nu blir det färskfoder. :bump:
Svar
5
· Visningar
4 266
Senast: Theci
·
Övr. Hund För sina jack russel valpar?? Nu är det dags att sälja dem och har tittat runt en del på olika annonssidor och där ser jag hiskelig...
2
Svar
24
· Visningar
2 046
Senast: Nellie
·
N
Övr. Hund Så fort jag o sambon ska gosa ner oss i soffan o glo på film eller dyl ska valpis avbryta o lägga sig emellan. Är rätt säker att det...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Så skrek min granne till mig förra veckan när jag lekte med hunden och hennes favorit trasa. Jag lär henne att när jag säger loss ska...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp