Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ordet fritt! Positivt & negativt! Bilder! 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 587
Senast: Gnistra
·
Övr. Hund Kan jag som "privatperson" få tag i nån annans medlemsnr? Det står i övertagningspapperna för kennelnamn att bådas medlemsnr ska stå me...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Gnist
·
Övr. Hund av fasa. Tittar tv när jycken kommer fram och hans grå schnauzerskägg är rött och det droppar.:eek: Han blöder, säger jag och rusar...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: Rie
·
S
Övr. Hund Vad ska ni på för hundutställningar i sommar? Någon som ska till Avesta 16-17 Juni?
Svar
17
· Visningar
3 564
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Ska ju som bekant vara förare åt pappas tik på MH i höst. Jag frågade ju lite innan i en annan tråd och fick jättebra svar. Dock insåg...
Svar
2
· Visningar
796
Övr. Hund Jag har två hundar, båda pensionerade kappisgreyhound. Dvs hundar som vuxit upp med sällskap, och hela livet haft andra hundar omkring...
Svar
16
· Visningar
6 102
N
Övr. Hund Måste bara få visa den här bilden, är de inte för söta "vårt" rottis-gäng... Den stora tillhör svärmor och är 5 år, i mitten är...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: winst
·
Övr. Hund Varför har man ett antal vakthundar på en hästgård, där uppenbarligen vissa av dem (om inte alla) är onormalt aggressiva :confused...
Svar
12
· Visningar
1 073
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund Mycket avslappnad på söndagsmorgonen, min älskade gammeltant! :love: :love: Finns ett skäl varför hon kallas quasimodo :angel:
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Med hund! Vilka vagnar får jag sitta i? Jag ska först åka buss och där vet jag att det är längst bak som gäller. Men tunnelbanan...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Blueeyes
·
S
Övr. Hund Hunden tryckte i sig ett paket mörk choklad idag och fick ett celebert besök till djursjukhuset :devil: De gav en spruta för att...
Svar
1
· Visningar
609
B
Övr. Hund Hej på er alla! Jag måste bara få skriva att jag trivs här. Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: JK+T
·
N
Övr. Hund Våran kille är väldigt verbal av sig. Morrar/gnyr/ylar rätt mycket. Inte högt eller störande på ngt sätt, utan mer som att han pratar...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Angelina
·
Övr. Hund De verkar ju ha full koll... Betalade medlemsavgiften i samband med en internetanmälan i april och fick sedan inbetalningskort och...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Har blivit 8 dagar, så här kommer några bilder på de små... Ni som tyckte mina jämtvalpar var tjocka och runda... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 512
Senast: Kamomilla
·
Q
Övr. Hund Dags för en rottweiler i sommar tror jag :) Några tips om en bra kennel / uppfödare ? :) :) :)
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Qwuaz
·
Övr. Hund Kan inte ni som har/har erfarenhet av bullterrier berätta lite mer om rasen? Mentalitet och så vidare. Har funderat på att skaffa hund...
Svar
9
· Visningar
1 649
Senast: Tink
·
L
Övr. Hund Jag och Midas var och gjorde vår andra Elit-start igår, och vi är SÅÅÅÅ kanonnöjda :D Stora lyckan var 9,5p på sättande i grupp...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: liten82
·
Övr. Hund Det ska finnas en dosa som man hänger i hundens halsband som ger ifrån sig ngt ljud så att fästingar ej hoppar på hunden!! Är det ngn...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Hyacinth
·
H
Övr. Hund Är det någon som vet om yorkar också är allergi vänliga?? MVH/HELENA
Svar
1
· Visningar
591