Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej någon här som kan hjälpa mig? Jag har en 10 månaders sanktbernads hane som skall ställas i juni men har alldrig varit på...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: raggarn
·
Övr. Hund från kennel, behöver/bör man fråga säljaren om man ska låta kastrera hunden el. behålla honom med kulorna? Eller är det mitt eget val...
Svar
18
· Visningar
1 205
Övr. Hund Har börjat titta lite efter någon hane som kan tänkas passa moppan för framtida parning och hittade en jag gillade nu i Österby, trevlig...
Svar
5
· Visningar
2 138
Senast: Kamomilla
·
Svar
12
· Visningar
1 029
Senast: PIRU
·
S
Övr. Hund ja idag är det ett år sen vår lilla Ester somnade in.. tänka att de små liven kan ge oss så mycket kärlek och glädje.. och hur...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Minerva
·
M
Övr. Hund Lite bilder..... Och här kommer fler :D http://i119.photobucket.com/albums/o144/morpan_2006/2007valp14majkopia26.jpg...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Stackar Izor! Han har inte fått träffa sin bästa kompis på tre veckor nu, för hon löper. Och igår gick hon förbi med husse och Izor...
Svar
7
· Visningar
2 679
Senast: Aliide
·
R
Övr. Hund När det står ett S framför regnr. förstår jag att det betyder Sverige. Men vad betyder N (norge?), AKCSBSN, AKCSBSE, AKCSBS,AKCSBSB...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Är en smula nyfiken på det här med alla förkortningar för hundraser. Ibland hänger jag inte med när någon ras diskuteras, och skulle... 2
Svar
25
· Visningar
3 623
Senast: trip
·
E
Övr. Hund Vill se era finaste hundbilder, som ni någonsin fotat!:banana: Skriv gärna lite info om hund/arna också! Och vilken sorts kamera ni... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 819
Senast: Fire-Eye
·
Övr. Hund Är det normalt att tiken har flytningar under i stort sett hela dräkigheten? De luktar inte illa eller är missfärgade, utan klara...
Svar
1
· Visningar
3 709
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund ...lika "skvättbenägna" som okastrerade ? Eller beror det på i vilken ålder dom blir kastr.?
Svar
3
· Visningar
671
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Ja,usch vilken dag (kväll) det vart igår...Var ut på sista promenaden,var runt 21,00 kanske,släpper loss hunden så han får springa lite...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Är det ngn som vet var man kan köpa Bravos torrfoder om man bor i Teckomatorp:confused: (närmsta stället)
Svar
1
· Visningar
606
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Kevin,12 – svårt biten av polishund Polishunden attackerade Kevin Törnström, 12. Han fick flera djupa hugg i låret, skriver Aftonbladet... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 698
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Pengamässigt, alltså.. Funderar på om jag har råd, om det skulle kärva till sig ekonomiskt framöver nån gång, med en hund (jag är en sån... 2
Svar
20
· Visningar
2 073
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund ... lyser med sin frånvaro :eek: Kolla filmen, den säger sitt. Hon bara springer efter godisfickan :angel: Men vi har börjat... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 024
Senast: Krasux
·
H
Övr. Hund Ska börja cykla med hundarna då promenaderna inte räcker. Men så funderar jag på denna hållare kallad Springer. Fungerar den verkligen... 2
Svar
21
· Visningar
2 064
Senast: APT
·
Övr. Hund Jag har faktiskt ingen aning..:confused:
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: villi