Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund hej jag vill ha en en hund under sommaren, kan man ha det? och om det är någon som kan låna sin hund mej under sommaren:crazy:
Svar
2
· Visningar
1 439
Senast: Willebillebus
·
J
Övr. Hund Jag har kollat igenom namnsidor på internet men har inte fastnat redigt för något namn till min tik. Så alla föslag och tips mottages...
Svar
11
· Visningar
1 431
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Jag har 2 katter och en hund. Hade katterna före hunden. Den ena katten försvarar sig snällt ibland när hunden kommer för nära. Den...
Svar
2
· Visningar
1 479
Senast: Sentenced
·
Övr. Hund Vi har blivit erbjudna en korsningsvalp där mamman är Laika/Jämthund och pappan är Hälleforsare. Vårt intresse i att ha hund grundar...
2
Svar
34
· Visningar
2 162
Senast: Camilla_H
·
Övr. Hund Nu har leveransen av småfrysar börjat, fast ännu har ingen kommit fram. Det blir nog om inte allt för lång tid dock :D
2 3
Svar
47
· Visningar
3 558
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min hund verkar ha lite problem med sina luftvägar. Han kan inte skälla - det skär sig och det verkar göra ont. Han sitter och smaskar...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Color Solid clear red. Stag red (red with intermingling of black hairs). Black with sharply defined rust-red markings on cheeks, lips...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: KickiH
·
N
Övr. Hund Mammas (ofelia på buke) ena tik Ofela fick valpar i natt=) De blidde tre små pojkar. Två röda å en svart. Men vad ska dom heta?=)...
2
Svar
22
· Visningar
2 026
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Ja vi hade agilitytävling på skolan idag :) Körde med Ori Mongovovven själv Vi va näst sist så jag hannju bli lite nervös Det gick...
Svar
6
· Visningar
691
Senast: Minerva
·
F
Övr. Hund Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om det är lämpligt för mig att skaffa hund nu. :crazy: De kommande tre åren skulle det...
Svar
4
· Visningar
2 449
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund Skrev för länge sedan en desperat fråga om hur jag skulle lyckas få min hund till att apportera. Försökte med klicker, och kom såpass...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Telefonen ringde igår och när jag svarade, så var det Rix's uppfödare på tråden :eek: Efter en del småsurr, så kröp anledningen till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 284
Senast: Minerva
·
M
Övr. Hund Är det någon som har testat BRAVO torrfoder? Funderar på att börja ge det till vår ena hund och vill höra vad ni tycker om fodret...
Svar
4
· Visningar
1 865
Senast: replica
·
C
Övr. Hund Funderar lite (eller iaf drömmer) om att skaffa en till hund och jag är väldigt sugen på en Cavalier King Charles Spaniel. Gillar de små...
Svar
7
· Visningar
2 303
Senast: jennyjenny
·
Övr. Hund Hur gammal ska tiken vara innan man parar henne för första gången? Jag har hört att det ska vara 3 år men har läst här inne att folk...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: miss_sofy
·
Övr. Hund Har tittat lite på rasen o tycker de verkar vettiga hundar. HD statistiken skrämmer mig dock :cry: Har inte hittat många hundar med...
Svar
7
· Visningar
1 434
Övr. Hund om man ska ha en hund som tjänstehund i tullen, knarksök och sånt... vilken ras är lämplig om man inte vill ha en labrador av andra...
Svar
17
· Visningar
2 140
Senast: la06
·
Övr. Hund för första gången och hon har blivit så otroligt slö! Är detta normalt? Jag har hört att tikar kan bi slöa under löp-perioden men jag...
Svar
7
· Visningar
4 039
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Vi var nyss hos veterinären för att ta en liten spruta på hunden. Då passade vi på att fråga veterinären lite om kastrering då vi...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Här är min ena Taxblandis Sarco, men kalls Bebis. Tutten är en av favoritleksakerna!
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Linda.B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp