Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Min tik fick en kull valpar vid nästan 3 års ålder men hon ville verkligen inte ha dom hon skakade och morrade år dom var riktigt arg...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: dirre
·
Övr. Hund Kan av någon anledning inte fortsätt i min andra tråd om detta så skapar en ny med hela resultatet. 1a.Kontakt hälsning: 4...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Har en eng. springer på två år. Lyssnar fint och är lydig, väldigt trevlig hund. Men när han gör någonting fel, och vi säger åt honom...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Kan man åka och hälsa på folk och sova över. Inte på en gång då förstås. Hur mycket kan man "fara runt" med den. Skulle vilja åka...
Svar
13
· Visningar
1 180
Senast: Apollo
·
Övr. Hund :cry: , I måndags den 16 april kl 12.30, somnade hon in, min underbara Sheltietik Wilma. Efter många turer till veterinären med hennes...
Svar
13
· Visningar
930
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Vad ingår i MUH-testet? Jag ska - tydligen - vara förare åt pappas tik under det i höst, och jag har exakt 'noll koll' på vad det...
Svar
6
· Visningar
1 494
L
Övr. Hund Har en australian shepherd kille på 10 mån, o för tillfället har jag börjat undra om vi har tagit oss vatten över huvudet eller om jag...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Hejhopp! Jo, jag tränar ju en del med min lille tax...vi löptränar 3 ggr i veckan 45min en gång och 30min de andra två gångerna. Jag...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Ska MH testa Leia imorgon. Nikita var ju redan testad när hon flyttade till mig och schnauzern var ju inte bra mentalt så henne var det...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: Ia*
·
Övr. Hund Hur är det inom era raser som inte har HD/AD röntgen "tvång" ? Röntgar ni era hundar innan de går i avel eller ni som inte avlar själva...
2
Svar
25
· Visningar
1 603
Senast: pumah
·
M
Övr. Hund Ska bli stolt ägare till en vuxen hund som behöver nytt hem. Hon är väldigt trevlig och väluppfostrad, i alla lägen. Vi däremot är...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: Mallemoe
·
Övr. Hund Jag undrar om någon skulle kunna förklara graderingen av höfter? Vet att det finns A,B,C och D, kanske fler? Vad betyder varje bokstav...
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Solis
·
K
Övr. Hund Jag hade tänkt mig att min hanhund ska få bli pappa någon gång, men hur går det till? jag vill veta allt!!hur gör man med betalning &...
2
Svar
23
· Visningar
2 805
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nån här som sysslar med sådant? Nu när jag fått lite ordning på hunderiet så har tankarna på att tävla/satsa seriöst kommit tillbaka och...
2
Svar
24
· Visningar
2 832
J
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=Ggqymdty5Kg Mina söta små vovvar delar ALLT
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Minerva
·
I
Övr. Hund Jag behöver hjälp med ett hannamn och ett tiknamn som börjar på g till en liten dvärgpinschervalp. :) Gärna något...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 788
Senast: smasch
·
L
Övr. Hund Jag har lite funderingar runt Midas kommande MH-test i Juni. Jag funderar på att låta någon annan gå med honom, eller är det dumt...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Jag köpt ny bil och i den går inte min bur in, så jag måste köpa nytt. Bilen, en Suzuki Vitara, har snålt med bagageutrymme och jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 747
Senast: martha
·
N
Övr. Hund Ni med blandraser, har ni en hund med lite udda blandning? Min blandis e inge konstig, amstaff/pitbull. Men dagishunden är...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 332
Senast: carina 58
·
Övr. Hund Jag förstår inte vissa förkortningar folk skriver på oliak hundraser så ni som kan vad olika förkortningar betyder får gärna skriva dom här!
2 3
Svar
42
· Visningar
3 207
Senast: Nizhoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp