Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Jag hade tänkt mig att min hanhund ska få bli pappa någon gång, men hur går det till? jag vill veta allt!!hur gör man med betalning &...
2
Svar
23
· Visningar
2 798
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nån här som sysslar med sådant? Nu när jag fått lite ordning på hunderiet så har tankarna på att tävla/satsa seriöst kommit tillbaka och...
2
Svar
24
· Visningar
2 819
J
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=Ggqymdty5Kg Mina söta små vovvar delar ALLT
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Minerva
·
I
Övr. Hund Jag behöver hjälp med ett hannamn och ett tiknamn som börjar på g till en liten dvärgpinschervalp. :) Gärna något...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 777
Senast: smasch
·
L
Övr. Hund Jag har lite funderingar runt Midas kommande MH-test i Juni. Jag funderar på att låta någon annan gå med honom, eller är det dumt...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Jag köpt ny bil och i den går inte min bur in, så jag måste köpa nytt. Bilen, en Suzuki Vitara, har snålt med bagageutrymme och jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 737
Senast: martha
·
N
Övr. Hund Ni med blandraser, har ni en hund med lite udda blandning? Min blandis e inge konstig, amstaff/pitbull. Men dagishunden är...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 321
Senast: carina 58
·
Övr. Hund Jag förstår inte vissa förkortningar folk skriver på oliak hundraser så ni som kan vad olika förkortningar betyder får gärna skriva dom här!
2 3
Svar
42
· Visningar
3 195
Senast: Nizhoni
·
J
Övr. Hund Vår valp på 15 veckor är ihärdig på att han ska slicka på sten golvet på ballkongen, även på tegelväggen där ute.. Han käkar Royal...
Svar
4
· Visningar
4 146
Senast: J3O
·
Övr. Hund Saxat från tjuvlyssnat.se. Nu lurar det en stilpolis i varje hörn…Kålgårn, Falun En tjej ~18, klädd i snygga sportkläder, går...
Svar
6
· Visningar
961
Övr. Hund .. eller vad detdär stället nu heter på en hund. Bara jag som tycker det ser ut som ett elhalsband? :crazy...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 164
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund hej jag vill ha en en hund under sommaren, kan man ha det? och om det är någon som kan låna sin hund mej under sommaren:crazy:
Svar
2
· Visningar
1 437
Senast: Willebillebus
·
J
Övr. Hund Jag har kollat igenom namnsidor på internet men har inte fastnat redigt för något namn till min tik. Så alla föslag och tips mottages...
Svar
11
· Visningar
1 428
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Jag har 2 katter och en hund. Hade katterna före hunden. Den ena katten försvarar sig snällt ibland när hunden kommer för nära. Den...
Svar
2
· Visningar
1 474
Senast: Sentenced
·
Övr. Hund Vi har blivit erbjudna en korsningsvalp där mamman är Laika/Jämthund och pappan är Hälleforsare. Vårt intresse i att ha hund grundar...
2
Svar
34
· Visningar
2 157
Senast: Camilla_H
·
Övr. Hund Nu har leveransen av småfrysar börjat, fast ännu har ingen kommit fram. Det blir nog om inte allt för lång tid dock :D
2 3
Svar
47
· Visningar
3 546
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min hund verkar ha lite problem med sina luftvägar. Han kan inte skälla - det skär sig och det verkar göra ont. Han sitter och smaskar...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Color Solid clear red. Stag red (red with intermingling of black hairs). Black with sharply defined rust-red markings on cheeks, lips...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: KickiH
·
N
Övr. Hund Mammas (ofelia på buke) ena tik Ofela fick valpar i natt=) De blidde tre små pojkar. Två röda å en svart. Men vad ska dom heta?=)...
2
Svar
22
· Visningar
2 025
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Ja vi hade agilitytävling på skolan idag :) Körde med Ori Mongovovven själv Vi va näst sist så jag hannju bli lite nervös Det gick...
Svar
6
· Visningar
690
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp