Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund tänkte bomba er lite med bilder på mina monster. http://img.photobucket.com/albums/v290/zofine/jocke/trttjork.jpg...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Jag sitter och kollar lite annonser på hundar, och hittade då en annons på en kinesisk nakenhund som ägaren vill ha ut på halvfoder, dvs...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Har höftledsröntgat min schäfertik och resultatet har kommit. HD vänster C, höger B. Och så AD utan anmärkning. Är en schäfer med såna...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vad hade ni gjort? Om ni hade hittat 2 raser för framtida hund, som passar in till punkt och pricka förutom 2 saker. Den ena har...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 923
F
Övr. Hund Kan någon säga vad hunden på omslaget till denna bok är för ras?:) Den är sååå söt! http://www.formapg.se/_upload/bok/hi/9153424751.tif
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund Jag vet att det funnits bilder för här på hund men jag hittar inte dom. Jag är ute efter en bild på en schäfer som är helt rak i ryggen...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Är så himla nervös i kväll ska jag iväg på min å Pimps första kurs. Å ja är livrädd för hur de ska gå. Vet ju att detta är en...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: verrdogan
·
E
Övr. Hund titta på rubriken:idea:
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Turali
·
N
Övr. Hund Idag var vi ute och dragtrände våran kille. Har glömt kameran andra gånger, men den här gången kom jag ihåg den =) Bara kvar att få...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Okej, jag har en liten fråga... Om jag har (Jackrussell) Båda föräldrarna är reggade i JRTC kan man ändå regga valpen i skk...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Sol
·
A
Övr. Hund Vad har ni för erfarenhet av valpar som föds utan syskon? Tänker framförallt på om det eventuellt kan uppkomma beteendestörningar senare...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Kanske kan vara något? Eltejp känns ju lite väl grymt...:devil: *tillfälligt lite less*
Svar
6
· Visningar
929
Övr. Hund Och här är resultatet :crazy: :D Vad säger man?? Vad gör man?? Jo, man bara älskar dessa små jyckar :love: :love:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 592
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var för två veckor sedan iväg och röntagde höfter och rygg, hon har varit lite seg och såg halt ut. Röntgen visade inte så stort hopp om...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Coop
·
D
Övr. Hund Jag har problem... Jag sk aställa ut min tik (12 månader) och hon är väldigt skygg för främmande människor. Vad skall jag göra så...
Svar
10
· Visningar
2 345
Senast: LAPTOP
·
M
Övr. Hund Ny här o tänkte putta in en bild till min profil, men det vill sig inte. Ngn som kan tänka sig vad jag gör för fel..?:confused:
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Jag har träffat en representant för en i Sverige något udda ras. Han undrade om jag kände till någon form av utbildningspolicy eller vad...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Varit inne på Gnists sida och sett att det ska komma "småfrysar" :love: denna vecka!!!! Och med tanke på att de senaste valpningarna...
2
Svar
31
· Visningar
2 884
Senast: Grana
·
D
Övr. Hund var o vallade med min hund i fredags.. här kommer lite bilder..:) http://i135.photobucket.com/albums/q149/Tuva_photo/vallning027.jpg...
Svar
11
· Visningar
5 874
Senast: Dezz
·
C
Övr. Hund Såg en hund som såg ut som någon slags spets. Hade ihoprullad svans och tjock, längre päls. Ganska lik en finsk lapphund fast lite...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Caltha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp