Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vem har den yngsta resp. äldsta hunden här inne? Jag förlorar direkt hehe du behöver ej äga hundarna utan det kan vara foderhund eller...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Tänkte bara skriva hur mkt jag gillar italiensk vinthund, whippet, chihuahua, Dvärg pincher, westie, jack russel, schäfer, dobermann...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Har tidigare skrivit en tråd om foder för att få upp äldre hund i hull, men fick inga svar. Forsätter spinna vidare på detta. Hur...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Mina hundar blir inte yngre, snart kommer de att vandra vidare. Kollar på andra hundraser än den jag har (whippet) men som vanligt är...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Lite bilder på min lilla Cilla, min nya 4-åriga omplaceringstik.
Svar
13
· Visningar
1 084
Senast: Grana
·
Övr. Hund Flipp eller flopp?? Är det något att sikta in sig på att gå, som start på lydnadslivet igen?
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: Smillan
·
M
oj!
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1041271,00.html vaddå hög? :O
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: LillaMy84
·
I
Övr. Hund Jag är 16 år och får hem min lilla valp nu i juni och undrar hur jag ska göra med medlemskap.. :crazy: Har sökt en massa men blir bara...
Svar
11
· Visningar
873
Senast: Instant
·
L
Övr. Hund Jag har en hund som allergiker tål :) Det är jättelustigt men vi har en som är allergisk mot hundar i släkten och han kan kela hur mkt...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: Lactris
·
N
Övr. Hund Vill tipsa om en liten sak på lilla stockholm i helgen. Fick mail från våran instruktör irene westerholm om att hon och en av hennes...
Svar
8
· Visningar
782
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Nu har jag fått hem min papper från Lilla Sthlm utställningen i påsk. Leia går på söndagen, som nr 73 i ring 8. 38 anmälda i rasen så...
2
Svar
31
· Visningar
2 003
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund Nu finns det ju lite trådar om några andra raser. Jag vill se bilder på Mopsar! Kan själv inte bidra då jag inte har nån mops. Hade en...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 354
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Länk till terriervalparna nu i morse :angel: :D Lite mörk, med det få ni stå ut med.. Rekommenderar att ni har ljudet på ;)
2
Svar
21
· Visningar
1 389
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Ni ser rubriken...Vad ska man göra? Anledning att bli orolig? Fästingen var väldigt liten när den togs bort (allt följde med) o nu har...
Svar
4
· Visningar
10 156
Svar
46
· Visningar
3 128
Senast: smasch
·
Övr. Hund Jag tycker mig ha märkt av en ny trend bland många hundägare på sista tiden och det är att om en hund är mentalt inkorrekt/mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 370
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Sitter och funderar lite, det finns ju en väldans massa raser som det har gått snett med när det gäller hälsan, alltifrån...
2
Svar
32
· Visningar
4 877
Senast: Paradis
·
S
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips ang min 2-åriga tik! Hon är en blandning av New Foundland - Boxer - Border Collie, men påminner mest om en...
Svar
11
· Visningar
1 672
Senast: Solosanta
·
Övr. Hund Jag har blivit tokig i hundar som liknar vargar, tex alaskan husky, siberian husky, alaskan malmute, och liknande dom raserna. Jag...
2
Svar
35
· Visningar
3 057
Senast: Elma_vip
·
I
Övr. Hund Okej.. Då har jag bara en enkel fråga: Någon som vet om ett anti-skällhalsband fungerar mot morrande? Blir totalt desperat på min JRT...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: ImFabulous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp