Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I onsdags kväll började min färd ner mot Tyskland för att få se lite "riktig" hundträning. Vår resa började 21 på kvällen, vi åkte i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 878
Senast: sammi
·
Övr. Hund Så har vi återigen fått den smickrande förfrågan av en uppfödare om vi kan tänka oss att ta en hund på foder. Det är en valp efter väl...
Svar
17
· Visningar
940
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Hua nu är jag så himla trött på att plocka bort äckliga fästingar på våran hund..... Finns det någon här på buke som har några bra...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag har tänkt ställa ut våran tibetanska spaniel i Österbybruk. Men det jag undrar över är vilken klass han ska gå i? Han är SUCH men...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vår lille valp på 17veckor är jätte dålig i magen. Han har varit dålig i magen i tre dagar, har inte ätit nått annat än sin mat. Han...
Svar
15
· Visningar
1 296
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Kul att se hur hunden löser det!!! http://idiot.se/2007/04/05/smart-hund/
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Grana
·
Z
Övr. Hund har ni haft under ert liv? De jag vuxit upp med har varit: Gråhund, taxar, doberman. Sen jag flyttat hemifrån vid 17 års ålder har jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 681
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund Nu har vi precis fått veta att våran mycket efterlängtade tjej får komma hem i slutet av maj (förutsatt att allt går bra). :) :) För...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Mollysmatte
·
Övr. Hund Ja nu har jag helt plötsligt och oplanerad blivit ägare till en labradorhane på 1,5 år. Har hört talas om den här hunden då och då, att...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 004
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Här är bilder på min silky terrier hane som blev helglad över snön som kom tillbaka under natten :crazy: Många bilder, gillade alla...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: smasch
·
Övr. Hund Mattes älskling :love: komentera gärna :)
2
Svar
26
· Visningar
1 726
Senast: Ämelie
·
M
Övr. Hund Nu måste jag få det här att fungera, om en månad ska han kunna vara själv 2 timmar om dagen och nu klarar han inte ens 10 sekunder...
2
Svar
23
· Visningar
6 030
L
Övr. Hund Någon som har något bra tips? Bor i Huddinge och jobbar i Kista/Bromma och letar hunddagis gärna i närheten, har hittat ett antal men...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Liten_men_tuff
·
I
Övr. Hund Jag ska skaffa valp nu och har tänkt mig att ställa ut den. Men jag vet verkligen inget om utställning, så jag behöver lite hjälp från...
Svar
18
· Visningar
1 079
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Mexicansk nakenhund vet någon något om denna ras? Har de samma skit med huden som kineserna? Behövs dessa krämer osv!? även länkar till...
Svar
15
· Visningar
4 473
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vem har den yngsta resp. äldsta hunden här inne? Jag förlorar direkt hehe du behöver ej äga hundarna utan det kan vara foderhund eller...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Tänkte bara skriva hur mkt jag gillar italiensk vinthund, whippet, chihuahua, Dvärg pincher, westie, jack russel, schäfer, dobermann...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Har tidigare skrivit en tråd om foder för att få upp äldre hund i hull, men fick inga svar. Forsätter spinna vidare på detta. Hur...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Mina hundar blir inte yngre, snart kommer de att vandra vidare. Kollar på andra hundraser än den jag har (whippet) men som vanligt är...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Lite bilder på min lilla Cilla, min nya 4-åriga omplaceringstik.
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp