Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kul att se hur hunden löser det!!! http://idiot.se/2007/04/05/smart-hund/
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Grana
·
Z
Övr. Hund har ni haft under ert liv? De jag vuxit upp med har varit: Gråhund, taxar, doberman. Sen jag flyttat hemifrån vid 17 års ålder har jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 674
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund Nu har vi precis fått veta att våran mycket efterlängtade tjej får komma hem i slutet av maj (förutsatt att allt går bra). :) :) För...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Mollysmatte
·
Övr. Hund Ja nu har jag helt plötsligt och oplanerad blivit ägare till en labradorhane på 1,5 år. Har hört talas om den här hunden då och då, att...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 994
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Här är bilder på min silky terrier hane som blev helglad över snön som kom tillbaka under natten :crazy: Många bilder, gillade alla...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: smasch
·
Övr. Hund Mattes älskling :love: komentera gärna :)
2
Svar
26
· Visningar
1 724
Senast: Ämelie
·
M
Övr. Hund Nu måste jag få det här att fungera, om en månad ska han kunna vara själv 2 timmar om dagen och nu klarar han inte ens 10 sekunder...
2
Svar
23
· Visningar
6 026
L
Övr. Hund Någon som har något bra tips? Bor i Huddinge och jobbar i Kista/Bromma och letar hunddagis gärna i närheten, har hittat ett antal men...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Liten_men_tuff
·
I
Övr. Hund Jag ska skaffa valp nu och har tänkt mig att ställa ut den. Men jag vet verkligen inget om utställning, så jag behöver lite hjälp från...
Svar
18
· Visningar
1 078
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Mexicansk nakenhund vet någon något om denna ras? Har de samma skit med huden som kineserna? Behövs dessa krämer osv!? även länkar till...
Svar
15
· Visningar
4 468
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vem har den yngsta resp. äldsta hunden här inne? Jag förlorar direkt hehe du behöver ej äga hundarna utan det kan vara foderhund eller...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Tänkte bara skriva hur mkt jag gillar italiensk vinthund, whippet, chihuahua, Dvärg pincher, westie, jack russel, schäfer, dobermann...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Har tidigare skrivit en tråd om foder för att få upp äldre hund i hull, men fick inga svar. Forsätter spinna vidare på detta. Hur...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Mina hundar blir inte yngre, snart kommer de att vandra vidare. Kollar på andra hundraser än den jag har (whippet) men som vanligt är...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Lite bilder på min lilla Cilla, min nya 4-åriga omplaceringstik.
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Grana
·
Övr. Hund Flipp eller flopp?? Är det något att sikta in sig på att gå, som start på lydnadslivet igen?
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: Smillan
·
M
oj!
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1041271,00.html vaddå hög? :O
2
Svar
20
· Visningar
1 500
Senast: LillaMy84
·
I
Övr. Hund Jag är 16 år och får hem min lilla valp nu i juni och undrar hur jag ska göra med medlemskap.. :crazy: Har sökt en massa men blir bara...
Svar
11
· Visningar
870
Senast: Instant
·
L
Övr. Hund Jag har en hund som allergiker tål :) Det är jättelustigt men vi har en som är allergisk mot hundar i släkten och han kan kela hur mkt...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: Lactris
·
N
Övr. Hund Vill tipsa om en liten sak på lilla stockholm i helgen. Fick mail från våran instruktör irene westerholm om att hon och en av hennes...
Svar
8
· Visningar
779
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp