Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har sökt lite på nätet och fått de svar jag inte ville ha men frågar här också. Är det vanligt att allergi mot hund "bara" visar sig som...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Mixoman
·
L
Övr. Hund Eira fick en ganska hård frolic-bit och var inte riktigt säker på vad hon skulle göra med den :D...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag och en kompis satt och diskuterade lite på msn igår angående stryphalsband. (inte läderstryp eller dom i nylon) Raka vs vridna...
Svar
7
· Visningar
1 411
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Sätt ut en bild på eran hund när det speglar hundens persolighet. En bild som visar att det är såå mkt eran vovve! Jag fotade 1...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Hej! Jag har en blandrashund. Han är 1 år lätt i typen. Nu har han varit halt en vecka. Det har blivit bättre, men inte helt bra...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: bsmx
·
Övr. Hund Du log mot mig En sista gång Du var så lugn Som om du redan gett dig av Du såg på mig Att jag var rädd Hur kan man nånsin' va'...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 640
Övr. Hund Nu har jag blivit "farmor" när vår underbara jämthundshanes första kull fötts, jättefina valpar o allt har gått bra... Trött tik...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Prillan
·
F
Övr. Hund Jag blir så frustrerad när datorn inte vill som jag! Hur lägger ni in bilder på era älsklingar och får upp dem så finnt på alla resp...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Har en rottis valp som gillar att springa o leka med singelsten i munnen, Och idag såg det precis ut som om hon svalde den!! Kan det...
Svar
11
· Visningar
1 355
Senast: amandy
·
Övr. Hund Någon som vill hysa in en Tina, med sambo och Dobermann den 25-27 maj? :angel: Nemi ska ställas ut på rasmästerskapen för Dobermann...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: PIRU
·
Övr. Hund "Måste" hunden trava hela tiden? Eller kan den gallopera lite också?
2
Svar
22
· Visningar
3 444
Senast: PIRU
·
Övr. Hund ... är bäst i hundgård och liknande? Jag tänkt att ev. dela av min altan i en "hunddel" och en "rabattdel" och eftersom jag aldrig har...
Svar
11
· Visningar
4 778
Senast: PIRU
·
D
Övr. Hund Vettiga råd och förslag efterlyses av kunniga hundmänniskor (gärna med erfarenhet av rasen) för hur jag ska få min rottis tik att tagga...
Svar
17
· Visningar
1 889
Senast: Jolanta
·
C
Övr. Hund Igår var jag på ett ställe för att hjälpa en bekant att hämta en sak. På gården fanns två hundar som s att i en pytteliten hundgård...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Catthhh
·
M
Övr. Hund Yeah, vi har som en del av er vet blivit hundägare och då måste vi ju så klart lägga upp bilder här med. Kan ni gissa rasen...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 355
Senast: Möller
·
E
Övr. Hund Hur får hög får en hund vara som mest, för att tävla small?
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund Någon som har använt det o fungerar det? Vad kostar det o vart köper man det?
2
Svar
33
· Visningar
8 854
Senast: diartistakasha
·
M
Övr. Hund Kom igen nu gott folk. Nu vill jag se era Grand danois, ålder, föräldrar ett stort +. :bump: kom igen nu!
Svar
2
· Visningar
987
Senast: elezdam
·
G
Övr. Hund Nu var det ett tag sedan ni fick se min lilla Emil, så nu tänkte jag slänga upp lite dagsfärska bilder från när han låg och gottade sig...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Goldpilz
·
Övr. Hund Här skulle jag vara snäll och hjälpsam igår kväll. Tog mej an kompisens två hundar över kvällen medans hon uträttade ärenden. Lämnade...
Svar
15
· Visningar
6 075
Senast: Miiip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp