Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Nu vet jag inte hur många här som även håller till på vovve, men om ni har missat detta så snälla gå in och läs! Karro och Sviken. Det...
Svar
10
· Visningar
1 016
Senast: Gnist
·
Övr. Hund någon måste ha bytt ut Hailee mot någon annan precis likadan vovve! var nyss ute och gick med henne, och vi mötte 3 (TRE!!) hundar i...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Hidalgo
·
Övr. Hund Nån som ska dit och ställa ut sin(a) hund(ar)??
Svar
5
· Visningar
669
Senast: Malin_L
·
Övr. Hund Titta på det här om ni inte redan har sett det: http://www.forpitssake.org/katrina.html
Svar
19
· Visningar
1 432
Senast: Sophia_
·
A
Övr. Hund Jag går och funderar på en lämplig hundras men till saken hör att det är min första hund så jag undrar lite vilken ras som kan vara... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 685
Senast: bupi
·
Övr. Hund Ja jag vet att det finns flera trådar om det här men har inte hittat nåt svar. Min hund får ibland - oregelbundet och sällan - nåt...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: allroundhästarna
·
H
Övr. Hund Jag bara undrar om detta beteende var rätt.... Hon var hos mig o hälsade på m sin 9 v gamla dreverhane, jag har en blandis på 7 mån...
Svar
3
· Visningar
791
T
Övr. Hund Hejsan! Jag har ett problem, det är så här att vi har precis fått en greyhound. (elle ja vi har haft henne i typ 3 veckor) När vi... 2
Svar
30
· Visningar
2 042
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ämnet kommer upp lite i min tidigare tråd om lämpliga stallhundar... Hur mycket problem kan det bli, och hur mycket problem är det... 2
Svar
38
· Visningar
6 370
Senast: sammi
·
Övr. Hund Nu ska vi skaffa hund igen ! Och eftersom pappa har förlorat åsiktsrätten i detta avgörande (mina föräldrar har numera flyttat isär)...
Svar
17
· Visningar
2 067
Senast: elmelts
·
R
Övr. Hund Hej hej, är ny i detta forum. Tänkte höra om ngn har ngt tips hur jag kan få ner min hane i vikt, jag har en rhodesian ridgeback på 6år...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund ville se era fina vovvar!! har kommer några bilder på min fina vovve: tittar anklagande hunden trött titta så söta... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 902
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund Vilken djungel!! Första egna hunden och man vill göra RÄTT!! Har en liten "Cockerpoo", ganska så rund och go om magen. Ger nu Lonestars...
Svar
9
· Visningar
2 780
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund tralalalala jag dansar på små rosa moln. vi tävlade idag och vi vann vår klass! med bl a 9,5 på linförighet och 10 på fritt följ... 2
Svar
36
· Visningar
1 631
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Efter mkt om och men har vi nu bestämmt oss för en pudelbebis... Tänkte mig först en d/s gårdshund ju, men min sambo reagerade lite på...
Svar
17
· Visningar
1 058
Senast: marika_
·
Övr. Hund Jag ska försöka fatta mig kort. Nått har hänt med min hund.Och jag blir mer och mer osäker..(snart 3 årig tik Akita/dobermann mix) Det...
Svar
19
· Visningar
1 318
Senast: Dean
·
Övr. Hund är jag nu.. Har efter idogt sökande efter en bra tik till kenneln, äntligen hittat en tik, med rätt stam, ålder, meriter och som...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Hej! Efter första löpet (startade för 6 veckor sedan) har ´tiken nu haft svullna spenar i 2 veckor. Hon är lite trög och "vimsig". Har...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Toudi
·
K
Övr. Hund Eller ny och ny är den väl inte, men vi har inte hunnit använda den så mycket sedan jag köpte den. Men nu när höstmörkret börjar...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: linafina
·
Övr. Hund Fy faen för hundutställningar! Eller för mig själv kanske? Utställning i morgon och vad har jag gjort idag då? Inte ett dugg! :p Jag...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka