Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej hej ! Jag har en liten fråga, hur mycket motion behöver en Doberman (stavning?) och en Engelsk springer spaniel per dag?? Det...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Vi har börjat med ett färskfoder till hundarna. De har nu gått på det i en vecka. Men lillstintan blir så otroligt överaktiv på det...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: amalia
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 946
Senast: oseriös
·
V
Övr. Hund Ska bygga hundgård. Min fru har en lagotto-kille på 7 månader. Jag ska köpa mig en rottweiler, valp eller omplacering är inte klart...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Här är det rena rama brukshundklubben på kyrkogården och i kyrkparken! Är det så där ni bor också? Jättebra att gå där och träna kontakt...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Vår hund har börjat lukta ganska illa. Det beror inte på tandsten eller att hon är smutsig. Jag tror det kan ha att göra med den nya...
Svar
9
· Visningar
2 435
Senast: Seabaz
·
O
Övr. Hund nån mer som har ett sånt sött troll ? :D här är min prinsessa :love: hon är 5månader
Svar
11
· Visningar
3 893
Senast: oseriös
·
Övr. Hund Har en Parson jack russel som lider av tandsten, gör väl de flesta hundar mer eller mindre. Men han blir inflamerad i tandkött och...
Svar
8
· Visningar
1 144
S
Övr. Hund Detta är världens snällaste Japansk spets som finns. Men visst ser hon grym ut.... Mattes lilla sötnos :love:
Svar
2
· Visningar
787
Senast: BuenoBull
·
T
Övr. Hund Hejsan nu är de drygt 20 dagar sedan som jag parade min tik, skall ta ett blodprov på henne nästa vecka.. men ja är lite fundersam för...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Bebben
·
Övr. Hund En nära vän R ringde mig nyss helt förtvivlad. Hennes sambos bror har skaffat sig en pitbull-valp för någon vecka sedan och misssköter... 2
Svar
25
· Visningar
2 127
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Har ju en Hamiltonstövarvalp som nu är 13 veckor. Hon har vid 2 tillfällen suttit o skrikit rakt ut omkring en halv minut.Idag var det...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: Gefjun
·
B
Övr. Hund Jag har ett problem mid min 1 åriga Jack Russel hane. Han har enda sedan han kom till oss varit dålig på att äta. Hos uppfödaren fick...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund Arne ställs inför norsk domare: Arnes rosetter: 1:a pris, HP, BIM Arne i sitt nya *bling-bling* Skriv gärna en eller...
Svar
13
· Visningar
1 009
Senast: giowanna
·
G
Övr. Hund Min sambos chef har en golden retriever valp på 16 v. Denna väger nu 20 kg. Är det verkligen normalt? 2 3
Svar
40
· Visningar
7 363
Senast: sammi
·
M
Övr. Hund Hur hittar man dem? Jag tittade lite på SKK och SBK:s hemsidor men hittade inget... Finns det inget register eller nåt som man kan söka...
Svar
16
· Visningar
1 576
Senast: Vaccan
·
H
Övr. Hund Jag och sambon är i valet och kvalet, vi har sen tidigare en kinesisk nakenhund (kommer att skaffa fler sånna men vi vill ha dem efter...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: Carla
·
S
Övr. Hund Min hanhund och yngsta tiken är för tunna i mitt tycke, nu har iofs hanhunden förlorat vikt när äldsta tiken löpte eftersom han inte...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Konstig rubrik kanske men.. Jag är nämligen på jakt efter en speciell hund. Det ska vara en viss ras, en viss färg och ett visst kön...
Svar
12
· Visningar
1 372
Senast: potion
·
P
Övr. Hund Lite uppdatering om hur det går med nya bordern Jesper. Ett av mina större problem jag haft och till viss del fortfarande har är att...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka