Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Fast det är inte en vanlig valp utan den är formad som en avlång boll och är rosa och blå. Elektra har blivit knasig och tror att hon...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: eldhroka
·
W
Övr. Hund Har en 15 v valp som min son e på dagarna i ända, jag säger till honom att låta henne va ifred när hon sover å vill ligga å bita på sina... 2
Svar
33
· Visningar
1 979
Senast: moe
·
A
Övr. Hund Hur gör ni som har hund och ett heltidsjobb (8 timmar/dag) är det överhuvudtaget möjligt att kombinera dvs om man inte kan ha hunden på... 2
Svar
30
· Visningar
19 076
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Dolda fel försäkring och stamtavla! Här kommer några bilder som jag fick från uppfödaren. Han är en 9 veckor gammal...
Svar
10
· Visningar
1 392
Senast: Jaahl
·
V
Övr. Hund Hej! Undrar bara vad menas med inavelsgraden 3.9 på en hund???? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: IndianaJones
·
V
Övr. Hund Skulle uppskatta förslag på "coola" tik namn till en terrier?! Tycker det är så lätt att ge namn till hannar men tikarna finns inte... 2
Svar
26
· Visningar
24 484
Senast: Vi & Tysken
·
P
Övr. Hund Kommer ni ihåg att Jesper fick en chokladförgiftning? Det är ju ett tag sedan nu och jag tänkte att ni kanske ville veta hur det gått...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Igår hände det när vi var ute på kvällen. Lagotton stack efter ett spår och sedan en hare och var tom. ut på vägen. Gissa om jag var...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Hund Så här är det att jag köpte en Jack Russel av en privatfamilj som inte har någon uppfödning, utan dom har en tik och en hanne och det...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Jaahl
·
C
Övr. Hund Har hört att denna ras inte lämpar sig som familjehund, min undran är då vad det är som gör den värre än tex: en Rottweiler? Missförstå... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 057
Senast: Tommy_Crown
·
T
Övr. Hund Inget fel på blandraser, men vad är det som får "folk" att tro. att just dessa hundar "skall" vara så "bra"? Som om all...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Kommer troligen att få ta över en jakthund ganska snart. Korsning Hamiltonstövare/Border Collie. 6,5 år gammal. :angel: Ägaren har...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Hund Har en fundering vad alla dessa förkortningar står för... Har sett en massa tror en av dem var BIS.. vad finns det för olika och vad...
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ngn som ska dit i oktober på utställningen?
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Finns det någon möjlighet att träna bort detta? Min lilla dvärgschnauzer var inte det minsta skotträdd tills jag flyttade närmare stan...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
H
Övr. Hund Det är inte dags riktigt än men hur gör man första gången ens tik löper? Jag har hört att man kan lära hunden att tvätta sig själv så...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Aningsfull
·
C
Övr. Hund Är det någon som vet vart man kan få tag på den?
Svar
1
· Visningar
747
Senast: moe
·
E
Övr. Hund Hunden i fråga har jag sett 2 ggr, blivit helt förälskad. Den är normalstor byggd som en RR, men mkt lättare och mer smäcker i...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund Tänkte bara höra om hundköket är ett bra foder?! Tänkte ev ge det till valpen... ( Hundköket plus ) :idea:
Svar
11
· Visningar
10 624
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund har en liten hundvalp på 13 veckor, å hon bara bits å bits å bits, så fort man sätter ner foten på golvet kommer hon och biter tag eller...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Karamella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka