Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är lite nyfiken på om det finns någon mer som delar lya med en Tysk Jaktterrier! :) Jag är lite nyfiken på hur era hundar är. Får ni...
Svar
6
· Visningar
1 533
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund jag tycker det är så kul att skapa nya trådar, så här kommer en till ;) (kan dock säga att jag använt sökmotorn och inte fått exakt det...
Svar
14
· Visningar
3 967
Övr. Hund Hämtade den här sötnosen idag :love: Är han inte söt :love: så säg... Kommer bilder i morgon på tikvalpen jag hämtade för 2...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Klockan 19:00 ikväll somnar Jina för gott... :cry: :( :cry: Hon är 12 år och vi, familjen skaffade henne som valp när jag och...
Svar
14
· Visningar
1 204
Senast: LLaika
·
Övr. Hund Imorgon är det Hundens Dag i Borås. Någon bukefalare som ska dit? Jag ska dit med Tara, gick förra året utan hund, det var ganska...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Hur stor öppning in i hundhuset (som är i anslutning till hundgården) behöver en hund på ca 50-60cm i mkh, mycket tjock (ja han ska...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Hund Min blivande hund kommer att få en hundgård att vara iu då jag arbetar. Inv har han ca 8 kvm och utvändigt ca 15kvm. 4 ggr/månad...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: caradan
·
Övr. Hund jahapp....nu löper min schäfertik... Det är första gången hon löper i min ägo,(hon fyller två år om 10dagar)... vad gör man nu då...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag är en människa men höga mål och det avspeglar ju sig i viss mån i mina djur, som går under höga krav. Men men Loka har inte det... 2
Svar
23
· Visningar
2 017
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund I söndags var jag och hämtade det lilla livet. En petit brabancon hane på 8 veckor. han är underbar verkligen. Inte ett pip eller...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: sundance_kid
·
L
Övr. Hund Fick en förfrågan av grannen, som har vartit stor uppfödare av boxer. Hon undrade om jag kunde tänka mig att ta en omplaceringshund...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: DrSnuggles
·
Övr. Hund Har fått en förfrågan om jag kan tänka mig att låna ut min tik till uppfödaren för att ta en kull. Har även fått förslag på en hane som...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Sol
·
R
Övr. Hund och att ha hund. Jag såg en annons idag: ...kan lätt vara hemma själv MINST åtta timmar om dagen. :eek: Då börjar man ju undra...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Rigoletto
·
M
Övr. Hund Har som ni vet en cockerspanielhane på 22 veckor. Hur blev era hundar efter könsmognaden/under och före? Ras? Just nu kan jag...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Malin_L
·
Övr. Hund Om er hund ville leka med en annan hund av samma kön, och den andra morrar, skäller och fräser ifrån. Hur skulle eran hund göra då... 2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Har en tikvalp av rasen Hamilton stövare på 10 veckor.Hon är otroligt tuff o energisk, nu har hon dock börjat med att hugga och argt... 2
Svar
25
· Visningar
2 203
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Har funderat på en grej.... Rätta mig om jag har fel, men är pudlar svårare än andra hundar att ha lösa. Och i så fall varför är det...
Svar
9
· Visningar
2 330
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund Vilka här har gjort det? Varför? Hur var hunden före och hur blev den efter? För och nackdelar? Funderar på att kastrera...
Svar
13
· Visningar
2 905
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Funderat starkt på att skaffa hund en längre tid nu, börjar bli riktigt sugen.. Har läst en hel del om d/s gårdshund och tycker att de...
Svar
15
· Visningar
3 379
Senast: pomelo
·
V
Övr. Hund Ja, jag har använt sökmotorn! Jag är bara så vedervärdigt kass på att begripa hur det funkar. Datorer och sån är inte mitt språk. Nog...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka